۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۲۵۴۸۹

نشست تخصصي معاون توسعه مديريت و پشتيباني اداره کل آموزش و پرورش استان با مديران

معاون توسعه ي مديريت و پشتيباني اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن حضور در جلسه شوراي معاونان آموزش و پرورش شهرستان، نشست تخصصي با مديران از مدارس نيز بازديد کردند.
نشست تخصصي معاون توسعه مديريت و پشتيباني اداره کل آموزش و پرورش استان با مديران
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر؛ معاون توسعه مديريت و پشتيباني اداره کل آموزش و پرورش استان و جمعي از رؤساي ادارات حوزه مالي و پشتيباني آن اداره، ضمن حضور در جلسه شوراي معاونان آموزش و پرورش شهرستان، نشست تخصصي با مديران از مدارس نيز بازديد بعمل آوردند.
 
طي اين نشست تخصصي مدير اداره آموزش و پرورش شهرستان به ارائه گزارشي جامع از عملکرد اداره پرداخت و پيشرفت‌هاي حاصل اين اداره را مرهون تلاش‌هاي شبانه‌روزي همکاران در سطوح خرد و کلان آموزش و پرورش دانست.

کورش اکبري ابراز اميدواري کرد با تفکر باز مسؤلان کشوري و استاني به ويژه آموزش و پرورش استان شاهد پيشرفت در زمينه‌هاي علمي،فرهنگي،هنري، اجتماعي و... خواهيم بود.
 
در ادامه اين نشست معاون توسعه مديريت و پشتيباني اداره کل آموزش و پرورش استان هدف از اين بازديد را استفاده از خرد جمعي در اتخاذ راهکارهاي مناسب جهت رفع مشکلات و افزايش بهره‌وري دانست.

بيات سلطاني در پاسخ به سؤالات مديران مدارس راجع به مشکلات مدارس گفت: ما تمام سعي و تلاش خود را بکار خواهيم گرفت تا بتوانيم مشکلات مدارس را به حداقل برسانيم. ̎
 
سلطاني همچنين از مدارس بازديد کرد و از نزديک با مسؤلان اجرايي مدارس ديدار و گفت‌وگو کرد و ابراز خرسندي کرد با تلاش و انگيزه‌اي که مديران مدارس اين شهرستان دارند در سال‌هاي آتي شاهد پيشرفت دانش‌آموزان در تمام عرصه‌ هاي علمي، فرهنگي... خواهيم بود.
 

 
انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۴:۱۵

1 Jan 2020