۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۲۵۴۵۲
استاندار چهارمحال و بختیاری:

مدافع حرم بودن افتخار ایران است/ دلیل حضور ایران در سوریه تنها کمک به مردم سوریه است

استاندار چهارمحال و بختیاری رژیم غاصب صهیونیستی را یکی از دلایل حضور ایران در کشور سوریه دانست و گفت: مدافع حرم بودن از افتخارات کشور است.
مدافع حرم بودن افتخار ایران است/ دلیل حضور ایران در سوریه تنها کمک به مردم سوریه است
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم سلیمانی دشتکی ا ستاندار چهارمحال و بختیاری در ستاد سازماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: حضور ایران در سوریه به منزله دخالت در امور داخلی این کشور نیست بلکه ایران به خواست خود سوریه در این کشور است.

سلیمانی رژیم غاصب صهیونیستی را یکی از دلایل حضور ایران در کشور سوریه دانست و بیان داشت: ایران هرگز این رژیم را به رسمیت نخواهیم پذیرفت و باید از بین برود و بداند ایران تحت هیچ شرایطی اجازه نزدیکی این رژیم را به مرزهای خود نمی‌دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اسلامی بودن ایران را از دیگر دلایل حضور در سوریه عنوان و ادامه داد: ایران داعیه اسلامیت و جمهوریت دارد و طبق وظیفه هر جایی انحرافی در دین ایجاد شود به مقابله با آن پرداخته و گروه منحرف و تروریستی داعش که در سایه نام اسلام در کشورهای مسلمان از انجام هیچ جنایتی خودداری نمی‌کند نمونه‌ای از این موارد است که ایران با مقابله با آن برخاسته.

وی مدافع حرم بودن را از افتخارات کشور دانست و افزود: حضور ما در سوریه ضروری است و مستشاران ایران در عراق و سوریه تنها برای کمک به مردم این کشورها حضور دارند.

ساخت ۲۵ ورزشگاه تا پایان سال ۹۴

سلیمانی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود گفت: قسمت اصلی کار اداره ورزش و جوانان ایجاد ورزشگاه‌ها، هیات‌های ورزشی و حمایت از این هیات‌هاست اما متاسفانه حامی قوی ندارند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ورزشگاه‌های نیمه‌کاره زیادی که در این استان وجود دارد تصریح کرد: ما وارث دولت قبلی هستیم و نسبت به تکمیل این پروژه‌ها که از آن زمان نیمه‌کاره مانده‌اند تعهد داریم.

وی با اشاره به تعهد ورزش و جوانان استان برای ساخت ۲۵ ورزشگاه تا پایان سال ۹۴ ادامه داد: با وجود اینکه تنها ۸ ماه دیگر تا اتمام سال مالی که آخر تیر ماه ۹۵ است باقی مانده متاسفانه تنها ۶ ورزشگاه از این تعداد افتتاح شده است.

سلیمانی ادامه داد: طبق مصوبات انجام گرفته ۱۰۰ درصد ۸۰ میلیارد ریال اعتبار جهت ساخت و افتتاح ۱۱ ورزشگاه دیگر و پرداخت دیون ۶ ورزشگاه قبلی تصویب شده است.

استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: کسب رتبه‌های کشوری توسط اداره ورزش و جوانان استان خوب است ولی نتیجه زمانی مطلوب خواهد بود که قهرمانان، ورزشگاه‌ها و هیات‌های ورزشی سامان بگیرند.

تلاش می‌کنیم بدنه دولت را کوچک کنیم


وی خاطرنشان کرد: به مدیران کل ادارات توصیه می‌کنم از ظرفیت خانم‌ها و با توانمندی بالا در سمت‌های معاونین نهاد زیردستشان بهره بگیرند.

سلیمانی یکی از سیاست‌های غلط دوره‌های قبل ارا استخدام‌های زیاد و بی‌مورد دانست و گفت: بسیاری از این استخدام‌ها غیرتخصصی و غیرکارشناسانه بودند.

استاندار با تاکید بر اینکه تلاش استخدام‌های دولتی را کاهش دهیم اضافه کرد: در همین راستا تلاش می‌کنیم به شرکت‌های خصوصی جانبی برای کمک به دولت بهای بیشتری داده شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۱:۰۹

14 Jan 2020