۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۲۵۴۳۰
مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری:

کسب رتبه دوم کشوری آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری در تدوین استانداردهای آموزشی مهارت‌محور

مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری ازموفقیت این اداره کل در کسب عنوان رتبه دوم کشوری در حوزه تدوین استانداردهای آموزشی مهارت محور خبر داد.
کسب رتبه دوم کشوری آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری در تدوین استانداردهای آموزشی مهارت‌محور
محمود تقی‌پور مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز از آغاز ثبت‌نام اینترنتی ششمین دوره آزمون‌های سنجش مهارت در حوزه‌هاي صنعت ساختمان و تفاهم‌نامه‌ها از تاریخ ۱۴آبان‌ماه ۹۴ خبر داد.

وی ضمن بیان این مطلب افزود داوطلبان می‌توانند جهت ثبت‌نام از ساعت ۸ صبح ۱۴/۸/۹۴ تا ساعت ۲۴، ۲۱/۸/۹۴با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید كارت اعتباري در حرفه مورد نظر خود ثبت‌نام نمايند.

تقی‌پور افزود: داوطلبان می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ ۲/۹/۹۴تا ۴/۹/۹۴ با مراجعه به سامانه مذکور با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، کارت ورود به جلسه را دريافت نمايند.

آغاز اجراي طرح بازديد همگاني از مراکز آموزش فني و حرفه‌اي استان چهارمحال و بختياري

محمود تقي‌پور مدير کل آموزش فني و حرفه‌اي چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز  از آغاز اجرای طرح سراسري بازديد همگاني از مراکز آموزش فني و حرفه‌اي در استان خبر داد.

تقي‌پورضمن تاکيد بر ظرفيت بالاي تجهيزاتي و وجود کارگاه‌هاي مجهز به امکانات به‌روز و دانش فني بالاي اساتيد مجموعه فني و حرفه‌اي استان در جهت پوشش نيازهاي مهارتي عموم جامعه افزود: طرح بازديد همگاني از امروز همزمان با سراسر کشور و در کليه شهرستان‌های استان، با هدف آشنايي عموم با مراکز فني و حرفه‌اي، کارگاه‌هاي موجود و حرفه‌هاي ارائه شده در مراکز آغاز گردید.

وي ادامه داد جهت اجراي گسترده طرح، دعوتنامه جهت مسئولين استاني، مراکز دانشگاهي، آموزشکده‌ها، هنرستان‌ها، مدارس، صنايع و کارخانه جات ارسال گرديده و از عموم هم استانيها نيز با نصب بنر، پوستر و اطلاع‌رساني رسانه‌اي جهت حضور در مراکز دعوت بعمل آمده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان از پیش‌بینی برگزاری، گذرهای مهارتی حین بازدید ازکارگاه‌ها، رونمائی از بنر مهارت آموختگان اشتغال یافته در مراکز، برگزاری کارگاه‌های مشاوره وهدایت شغلی جهت بازدیدکنندگان از مراکز آموزشی‌، برگزاري مسابقات با محوريت آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي در سطح كارآموزان و بازديدكنندگان واطلاع‌رساني برنامه بازديد همگاني از طريق پايگاه اطلا‌ رساني اداره كل و مراكز آموزشي وانعكاس توانمندي‌ها و عملکرد مراكز آموزش فني و حرفه‌اي، طی اجراي طرح بازديد همگاني از مراکز آموزشی خبر داد.

کسب رتبه دوم کشوری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری در زمینه تدوین استانداردهای آموزشی مهارت محور

به گزارش جهانبین نیوز، محمود تقی‌پور مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری ازموفقیت این اداره کل در کسب عنوان رتبه دوم کشوری در حوزه تدوین استانداردهای آموزشی مهارت محور خبر داد.

وی با اشاره به این مطلب افزود با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته توسط دفتر طرح و برنامه‌های درسی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در هفت ماهه سال‌جاری با توجه به استانداردهای تهیه، نگارش و ویرایش شده توسط مربیان این اداره کل، رتبه دوم کشوری در این حوزه به این اداره کل اختصاص یافت.

وی خاطرنشان ساخت موضوع تهیه، نگارش و استانداردهای مهارت محور با توجه به دو مقوله به روز بودن این استانداردها و منطبق بودن این آموزش‌ها با بازار کار از سوی دفتر طرح و برنامه‌های درسی سازمان به جد در حال پیگیری می‌باشد و این اداره کل نیز آمادگی دارد با متخصصین حوزه‌های مختلف در نگارش استانداردهای جدید و مورد نیاز بازار همکاری لازم را بعمل آورد.

محمدیان کارشناس واحد طرح و برنامه‌های درسی این اداره کل نیز با اشاره به وجود ۶۷۵۶ عنوان استاندارد در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: از این تعداد ۳۲۷۵ استاندارد در حوزه آموزش شغل، ۲۶۴۹ استاندارد در بخش آموزش شایستگی و ۸۳۲ استاندارد در حوزه‌های دیگر می‌باشد و جهت استفاده و بهرمندی مخاطبین از آخرین استانداردهای آموزشی، این استانداردها بر روی پایگاه اینترنتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به نشانی www.irantvto.ir بارگذاری گردیده است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۱:۰۸

29 Dec 2019