۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۲۵۳۲۹

بازرسی نقاط ضعف و قوت سیستم را شناسایی می کند

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و ارزیابی استانداری چهارمحال و بختیاری در دیدار با مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: برای سلامت اداری در این استان با انجام نظارت‌ها و بازرسی‌های مختلف اهتمام داشته و تلاش می‌کنیم.
بازرسی نقاط ضعف و قوت سیستم را شناسایی می کند
به گزارش جهانبین نیوز ، محمد مراد رئیسی اردلی اظهار کرد: رصد فعالیت‌های دستگاه‌ها از اولویت‌های کاری بازرسی، مدیریت عملکرد و ارزیابی استانداری خراسان شمالی است تا سلامت اداری حفظ شود.

وی اضافه کرد : واگذاری پروژه ها باید با ترتیب اولویت و از طریق مناقصات انجام پذیرد.

رئیسی اردلی با اعلام این مطلب که قانون و مقررات باید بر اساس راهکار و حل مشکلات مردم باشد ادامه داد : کلیه ادارات دولتی باید گزارش کاملی از بودجه های سال های ۹۳ و ۹۴ باید ارائه دهند و افزون بر این باید بحث مستند سازی اموال غیر منقول خود را در اسرع وقت پیگیری نمایند.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها باید در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی تلاش مضاعفی داشته و در خدمت بیشتر به مردم بکوشند.

در ادامه مدیر کل راه و شهرسازی استان به تشریح فعالیت ها و عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان پرداخت و افزود : در سال ۹۳ در حدود ۱۱۰ کیلومتر بزرگراه در استان چهارمحال و بختیاری احداث شده است که در مقایسه با قبل از ابتدای انقلاب تا پیش از آن در حدود ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه در استان احداث گردیده بود.

قاسمی ادامه داد : مستند سازی اموال غیر منقول اداره کل راه و شهرسازی استان در حال انجام است .

وی در ارتباط با زیر ساخت های مسکن در استان ادامه داد : در حوزه مسکن و ساختمان در حدود ۱۴ هزار واحد مسکن در قالب مسکن مهر در استان احداث شده است که مسکن مهر استان در بحث زیر ساخت ها مقام اول در کشور کسب کرده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان در باره پرداخت حق ۱۰ درصدی شهرداری ها در بحث آماده سازی تصریح کرد : تنها استانی که اقدام به پرداخت سهم شهرداری ها کرده است استان چهارمحال و بختیاری می باشد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۷:۲۸

14 Feb 2020