۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۲۵۳۱۱
در 13 آبان ماه/

همايش استکبارستيزي چرا ؟ در شهرستان سامان برگزار مي‌شود

مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي از برگزاري همايش استکبارستيزي چرا؟ در شهرستان سامان در روز 13 آبان ماه خبر داد.
همايش استکبارستيزي چرا ؟ در شهرستان سامان برگزار مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز سهراب بابادايي در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه همايش و راهپيمايي چهارشنبه ۱۳ ابان ماه به مناسبت روز دانش‌آموز ساعت ۱۰ صبح برگزار مي شود، اظهار داشت: مسيرهاي راهپيمايي روز ۱۳ آبان ماه با حضور اقشار مختلف مردم از دو مسير به سمت ميدان بسيج خواهد بود.

بابادايي با بيان اينکه مسير اول از رو به روي آموزش و پرورش به سمت ميدان بسيج و مسير دوم ميدان انقلاب به سمت سه راه قدس و ميدان بسيج است، عنوان کرد : سخنران همايش روز ۱۳ آبان ماه شهرستان سامان امام جمعه شهرستان سامان مي‌باشد.

وي با اشاره بر اينکه در روز ۱۲ این ماه در مسجد جامع شهر سامان با عنوان " استکبارستيزي در مکتب امام و مقام معظم رهبري" برگزار مي‌شود، عنوان کرد: با توجه به مذاکرات و توافق هسته‌اي دشمنان ايران به اين موضوع فکر مي‌کنند که استکبارستيزي در کشور در ۱۳ آبان ماه کمرنگ‌تر برگزار مي‌شود در حالي است که اين مساله هيچ‌گونه ارتباطي به استکبارستيزي ندارد.

بابادايي با بيان اينکه در فضاهاي مجازي بيانه‌هاي جعلي در راستاي به آتش نکشيدن پرچم امريکا در روز ۱۳ آبان ماه منتشر شده است که اينگونه نيست، بيان داشت: اين پيام و بيانيه جعلي بوده و از سوي شوراي هماهنگي تبليغات تکذيب شده است.

وي بيان داشت: در همايش روز چهارشنبه مسابقه‌هاي از قبيل مسابقه بهترين ساخت بهترين آدمک، خواندن سرود و .... اجرا مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج /6۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۸:۵۱

30 Dec 2019