۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۲۵۲۶۷
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مجریان برجام نباید گرفتار توجیه شوند/ پذیرش توافق تنها با لغو همه تحریم‌ها عملی می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری مجریان برجام نباید گرفتار توجیه باشند افزود: برجام باعث خروج اورانیوم غنی شده از کشور، تزریق بتن در مخزن آب سنگین اراک، محدودیت سانتریفیوژها و سکون در پیشرفت علمی و حرکت هسته ای کشور می‌شود که با عمل به فرمایشات رهبر می توان از عقب ماندگی در این زمینه کاست.
مجریان برجام نباید گرفتار توجیه شوند/ پذیرش توافق تنها با لغو همه تحریم‌ها عملی می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز ،حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) اظهار کرد: شهید حسین فهمیده الگویی همه جوانان و نوجواننی که در جنگ شهید شدند و چه بعد از آن شد.

وی با بیان اینکه فهمیده در مقاومت و ایستادگی به جوانان داد بیان داشت: شهید ظفر خالدی یکی از شهدای نوجوان این استان است که با الگوگیری از شهید فهمیده پا به جبهه‌ها گذاشت و در این راه شهید شد.

نکونام با اشاره به روز نوجوان بیان داشت: دینداری راه اصلی برای نوجوانان است که تنها از راه پایندی به دین است که به کمال می‌رسند.

امام جمعه شهرکرد بیان داشت: روز پدافند غیرعامل، عامل بسیار مهمی است که اهمیت آن در اقتصاد مقاومتی، سد کردن راه نفوذ دشمن، مقابله با آمریکا ولایت‌مداری و وحدت دوبرابر می‌گردد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ۳ آبان را روز استکبارستیزی و تشکیل اتحادیه‌های اسلامی دانش‌آموزی دانست و بیان کرد: اتحادیه‌ها در سراسر کشور نقش‌آفرینی می‌کنند و لازم است تقویت شوند.

نکونام تربیت جوانان و محکم کردن پیوند آنها با ارزش های انقلاب و اسلام را یکی از موارد لاز برای تقویت پدافند غیرعامل عنوان و خاطرنشان کرد: ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی است که باید با توجه به آن دولت‌مردان در مقابل عربستان ایستاده و نگذارند پرونده منا بسته شود.

وی با اشاره به اعدام شیخ نمر از سوی آل سعود تاکید کرد: با این کار تنها پرونده آل سعود سنگین می‌شود و مشکلی از عربتان حل نخواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب در این استان گفت: مظلومیت کتاب در کشور با فعالیت‌هایی از این دست رفع می‌شود و باید برای رفع آن و داشتن استانی نمونه در زمینه کتاب خوانی همه را به کتاب تشویق کنیم.

امام جمعه شهرکرد توجه به فرمایشات رهبری در زمینه عمل به برجام را بسیار مهم عنوان کرد و ادامه داد: اگر طبق فرمان رهبر عمل شود جوی بسیاری از خسارات گرفته می‌شود.

نکونام با تاکید بر اینکه مجریان برجام نباید گرفتار توجیح باشند افزود: برجام باعث خروج اورانیوم غنی شده از کشور، تزریق بتن در مخزن آب سنگین اراک، محدودیت سانتریفیوژها و سکون در پیشرفت علمی و حرکت هسته ای کشور می‌شود که با عمل به فرمایشات رهبر می توان از عقب ماندگی در این زمینه کاست.

وی گفت: آمریکا دشمن همیشگی کشور است و پذیرش توافق تنها با لغو همه تحریم‌ها عملی می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۳:۳۴

29 Dec 2019