۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۲۵۲۱۵
به مناسبت گراميداشت 13 آبان;

۵۰ برنامه متنوع فرهنگي ،هنري و ورزشي دراردل برگزار مي شود

فرماندار شهرستان اردل گفت: به مناسبت گراميداشت 13 آبان 50 برنامه متنوع فرهنگي ،هنري و ورزشي در شهر و روستاهاي اين شهرستان برگزار مي شود.
۵۰ برنامه متنوع فرهنگي ،هنري و ورزشي دراردل برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در جلسه هماهنگي و برنامه ريزي به مناسبت گراميداشت يوم الله ۱۳ آبان که با حضور علي گرجي دبير شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان و جمعي از مسئولان شهرستان در فرمانداري شهرستان اردل برگزار شد اظهار داشت:روز ۱۳ آبان، يادآور حوادث مهمي است كه در شكل گيري انقلاب اسلامي و بيرون راندن مظهر استكبار يعني آمريكا از ايران نقش اساسي داشتند.

نوذري افزود:در روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷ ، دانش آموزان تهراني در اعتراض به دخالت هاي آمريكا در ايران، راه پيمايي كردند، ولي دژخيمان رژيم شاه، به آنان حمله كرد و آنان را به خاك و خون كشيد.

وي افزود: در روز ۱۳ آبان ۱۳۵۸ نيز دانشجويان مسلمان پيرو خط امام، لانه ي جاسوسي آمريكا را در تهران تسخير كردند و جاسوسان آمريكايي را به گروگان گرفتند. بدين ترتيب، مبارزه ي ضد آمريكايي مردم ايران، ابعاد جديدتري پيدا كرد. به همين دليل اين روز را به روز «ملّي مبارزه با استكبار» نام گذاري شد

فرماندار شهرستان اردل در ادامه از برگزاري برنامه متنوع به مناسبت ۱۳ آبان خبر داد و گفت: براي گراميداشت اين روز مهم در سطح شهرستان بيش از ۵۰ برنامه متنوع فرهنگي ،هنري و ورزشي در سطح شهرستان اجرا خواهد شد .


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۶:۵۶

1 Feb 2020