:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> رئيس جديد دادگستري بروجن معرفي شد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
کد مطلب : ۲۵۱۹۶

رئيس جديد دادگستري بروجن معرفي شد

صبح امروز در مراسمي رئيس جديد دادگستري بروجن با حضور مسئولان استاني و شهرستاني معرفي شد.
رئيس جديد دادگستري بروجن معرفي شد
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، صبح امروز در مراسمي با حضور رئيس کل دادگستري چهارمحال و بختياري، مسئولان استاني و شهرستاني رئيس جديد دادگستري شهرستان بروجن معرفي شد.

رئيس سابق دادگستري بروجن در اين مراسم ضمن تشريح عملکرد هشت ساله خود در اين شهرستان، اظهار داشت: در عرصه قضاوت قضات نبايد دچار غرور شوند چرا که غرور يک صفت شيطاني است.

علي رئيسي با بيان اين که از فرصت ها بايد براي خدمت به خلق و کسب رضايت خالق و مخلوق استفاده کنيم، افزود: رضايت منتهاي ايمان است که از خالق بدست مي آوريم.

فرماندار بروجن هم در اين مراسم گفت: تعامل و همراهي خوبي در شهرستان بروجن براي ايجاد بستري همراه با امنيت و آرامش براي شهروندان با اين تعامل در دستگاه هاي نظامي، امنيتي و قضايي شاهد بوديم.

سيد سيف ا... فياضي افزود: تعامل، همدلي و هم زباني که شعار سال و تاکيد مقام معظم رهبري است سرمشق و الگوي خدمتگزاران در شهرستان بروجن همچنان تداوم پيدا خواهد کرد.

فياضي با اشاره به در پيش بودن انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان، گفت: اميدواريم با اين وفاق و همدلي که وجود دارد شاهد حضور پرشور، پر نشاط و همراه با عشق مردم براي تثبيت و تقويت نظام باشيم.

وي ادامه داد: دستگاه هاي دولتي در جهت تشويق و ترغيب مردم براي مشارکت فعال در امر انتخابات که پايداري و حمايت از نظام و انقلاب را خواهد داشت کوشا خواهند بود.

در اين مراسم از زحمات هشت ساله " علي رئيسي" رئيس سابق اين دستگاه قدرداني و "روح ا... محمدي" به عنوان رئيس جديد دادگستري شهرستان بروجن منصوب شد.

گفته مي شود "روح ا... محمدي" پيش از اين رياست دادگستري شهرستان لردگان را عهده دار بوده است.


انتهاي پيام1020ج /۵۴۰/ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۲۷:۰۰

1 Jan 2020