۰
plusresetminus
کارشناس مسائل سياسي گفت: مهم ترين وظيفه دولتمردان در تحقق حقوق ملت ايران در اين مرحل از برجام هوشياري در برابر نفوذ و عدم ساده انديشي و سهل انگاري زياده خواهي دشمن است.
دولتمردان بايد در اين مرحله برجام هوشياري در برابر نفوذ و عدم ساده انديشي و سهل انگاري زياده خواهي هاي دشمن را داشته باشند
به گزارش جهانبین نیوز بهرام مصيبي در گفتگو با خبرنگار سامان ما با اشاره بر اينکه مهم ترين وظيفه دولتمردان در تحقق حقوق ملت ايران در اين مرحل از برجام هوشياري در برابر نفوذ و عدم ساده انديشي و سهل انگاري زياده خواهي دشمن است، اظهار داشت: از ديگر وظيفه دولتمردان پايمال نکردن خون شهداي به خصوص شهداي هسته اي است.

مصيبي با بيان اينکه تجربه چندين ساله و عملکرد غربي ها جايي براي خوش بيني باقي نگذاشته است، بيان داشت: نمي شود به وعده هاي غربيان خوش بين شد.

وي با اشاره بر اينکه در صورت مشاهده هرگونه موردي خلاف برجام از وي طرف مقابل وظيفه ما اين است که به گونه اي برخورد شود که دست ما در مقابل طرف مقابل بسته نشود ، اذعان داشت: از تهديد ها نترسيم و بتوانيم سريع عکس العمل نشان دهيم.

مصيبي با بيان اينکه دولتمردان نبايد به موضوع برجام سياسي و جناحي برخورد شود، بيان داشت: اين ساده انديشي است که امريکا را منجي براي خود قلمداد کنيم، معامله اي که مي خواهند انجام دهند، فقط به دوران حکومت خود نگاه نکنند و بدانند که معامله انها به سرنوشت کشور گره خواهد خورد و بايد کاري کنند که در اينده براي کشور و مردم مشکل پيش نيايد و موجب ناراحتي مردم کشور قرار نگيرند.

بهرام مصيبي با اشاره بر اينکه اگر برجام اجرايي گردد و طرف مقابل به تعهدات خود پاي بند باشد و تحريم ها به طور کامل برداشته شود مشکلات اقتصادي در حد ۲۰درصد حل مي شود ، عنوان کرد: اما اين موضوع به صورت آرام بخش موقتي است و بايد به سمت سوي سياست هاي اقتصاد مقاومتي حرکت کنيم و روي پاي خود بايستيم.


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۵:۴۲

30 Dec 2019