۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
کد مطلب : ۲۵۰۵۲
مدير کل تبليغات اسلامي استان در بروجن؛

مراقب باشيد از جلسات عزاداري استفاده ابزاري نشود/عملیات فرهنگی دشمن را جدی بگیریم

مدير کل اداره تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: مراقب باشيد اشخاص، گروه ها و جناح هاي سياسي از عزاداري سيد الشهدا(ع) استفاده ابزاري نکنند.
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، رحمت ا... اروجي در همايش ائمه جمعه و جماعات شهرستان بروجن با اشاره به نزديک شدن ايام انتخابات مجلس، گفت: مراقب باشيد تا اشخاص، گروه ها و جناح هاي سياسي از مراسم عزاداري سيد الشهدا استفاده ابزاري نکنند.

وي با اشاره به مسئله ي مهم امر به معروف و نهي از منکر از تمامي شرکت کنندگان در همايش خواست نسبت به اين امر حساسيت بيشتري نشان دهند.

اروجي با بيان اين که راه هاي امر به معروف و نهي از منکر زياد است، گفت: اين فريضه تعطيل شدني نيست و تنها راه و روشي که در آن احتمال تاثير وجود ندارد بايد تغيير يابد.

وي با اشاره به نابخردي برخي از خواص و با بيان اين که دشمن در سه عرصه فرهنگي، سياسي و اعتقادي مشغول عمليات است تصريح کرد: عمليات فرهنگي دشمن را بايد جدي بگيريم.

اروجي گفت: جنگ فرهنگي که دشمن عليه جوانان ما به راه انداخته و بابت آن هزينه هاي هنگفتي پرداخت مي کند ، رو به شکست است و با ياري و پشتوانه ي ائمه عليهم السلام پيروزي در عرصه هاي مختلف ازآن ماست.

وي با بيان اين که کشور ما ثروتمند و داراي پتانسيل هاي فراواني است، تصريح کرد: از لحاظ پيشرفت هاي سخت افزاري دشمن خواب حمله نظامي به ايران را فراموش کرده است.

مدير کل اداره تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري ضمن بيان اين که دشمن حداقل ۲۰۰ شبکه فارسي زبان بر عليه جمهوري اسلامي راه اندازي کرده است، افزود: همه بايد ولايتمدار، هم رنگ و هم زبان باشيم؛ پيروزي در عرصه فرهنگي، سياسي و اعتقادي نزديک است.

اروجي با اشاره به مقاومت و ايستادگي عزتمندانه ملت ايران در زمان هشت سال دفاع مقدس گفت: کشورهاي اسلامي از انقلاب، بسيج و مقاومت مردم ايران الگو مي گيرند.

وي با بيان اين که نور امام حسين (ع) خاموش شدني نيست و باعث افتخار تمام آزادگان جهان شده است، گفت: ما نيازمند متبرک شدن به نسيم روح بخش عزاي سرور و سالار شهيدان هستيم.

انتهاي پيام1020ج /۵۴۰/ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۰:۵۰

26 Jan 2020