۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۲۵۰۵۰
مهمترين عرصه ي موفقيت ورزشکاران جوان شهرستان اردل است

مقام نخست در مسبقات فوتبال استاني و راهيابي به کشور;

جوانان شهرستان اردل با توجه به اينکه در کليه رشته هاي ورزشي مقام آوردند اما علاقه زيادي به فوتبال دارند و علاقه و تلاش زياد جوانان در اين زمينه باعث شده که امسال براي دومين بار مقام نخست را در مسابقات فوتبال استان کسب کنند و به مسابقات کشوري راه يايند.
مقام نخست در مسبقات فوتبال استاني و راهيابي به کشور;
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، از سال ۸۳ تا كنون، ۲۶ مهر ماه به عنوان روز تربيت بدني نامگذاري شده است و از آن سال تا كنون مسئولان ورزش كشور تلاش مي كنند تا تمام همايش ها و كلنگ زني ها را به اين روز موكول كنند و براي آن كه مردم اسماً بيشتر با ورزش در ارتباط باشند اين روز را به هفته تربيت بدني و ورزش تبديل كرده اند.

همان طور که مقام معظم رهبري فرمودند:همه آحاد مردم بايد ورزش را جدي بگيرند و آن را براي سلامتي خود يک ضرورت و کار لازم به حساب بياورند. زيرا جامعه ورزشکار، جامعه اي پر تلاش، با نشاط و زنده خواهد بود و جامعه ما امروز به اين طراوت و نشاط نيازمند است جوانان شهرستان اردل اين فرامين گوهر بار رهبري را يک تکليف دانسته و در تمام زمينه هاي ورزشي مقام هاي خوبي کسب کردند.

اما در ادامه گزارش خود به مهمترين عرصه ورزشي جوانان اردل اشاره خواهيم کرد که با عث سرافرازي شهرستان و استان و حتي کشور بوده زيرا اين جوانان با کمترين امکانات ورزشي علاوه بر اينکه مقام نخست را در سال قبل در مسابقات فوتبال جوانان استان کسب کردند امسال هم اين مقام ارزشي مدال ديگري از افتخارات اين جوانان شد و بار ديگر به مسابقات کشوري راه يافتند .

در پايان اين گزارش اشاره اي هم به دغدغه هاي جوانان ورزشکار شهرستان اردل کنيم،يکي از مهترين دغدغه هاي جوانان کمبود امکانات و نبود اعتبار براي فعاليت ورزشي است و اين جوانان بارها اين مشکلات را به مسئولان انتقال داده اما تاکنون براي حل مشکلات اين ورزش دوستان هيچ گامي برنداشته و اميدواريم که مسئولان ورزشي فرمايشت رهبري را سرلوحه قرارگيرند و براي حل مشکلات جوانان ورزشي تلاش کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۵:۲۸

28 Dec 2019