۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۲۴۴۵۲
در آستانه سال تحصیلی جدید

افتتاح 50 کلاس درس بصورت هم‌زمان در چهارمحال و بختیاری

مسئول کارگروه نظارت و عمران مساجد دفتر نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری از افتتاح هم‌زمان هفت مدرسه برکت در مناطق محروم این استان و تخصیص اعتبارات بنیاد برکت خبر داد.
افتتاح 50 کلاس درس بصورت هم‌زمان در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز با آئین بهره‌برداری از ۱۴۰ مدرسه بنیاد برکت در کشور که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، مدیرعامل بنیاد برکت، وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی مدارس صورت می گیرد، افتتاح خواهد شد.

یدالله خالدی مسئول کارگروه نظارت و عمران مساجد دفتر نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری از افتتاح هم‌زمان هفت مدرسه برکت در مناطق محروم این استان و تخصیص اعتبارات بنیاد برکت خبر داد و افزود: یک مدرسه هشت کلاسه در روستای خراجی، یک مدرسه شش کلاسه در سفیدآباد کوهرنگ، یک مدرسه شش کلاسه در شوراب صغیر سامان، یک مدرسه شش کلاسه در حیدرآباد اردل، یک مدرسه شش کلاسه در دستگرد، یک مدرسه شش کلاسه در جوزستان کیار و یک مدرسه شش کلاسه در میهه کوهرنگ در ضمن این طرح افتتاح خواهد شد.

وی مجموع کلاس‌های افتتاح شده در این طرح را ۵۰ کلاس درس دانست و ادامه داد: این کلاس‌ها در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان هستند و برای مهر امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

این مسئول خاطرنشان کرد: آئین افتتاح و بهره‌برداری از این هفت مدرسه در استان، هم‌زمان با سراسر کشور در روز سه شنبه ۲۴ شهریور ماه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و به صورت ویدئو کنفرانس در روستای خراجی مدرسه جدیدالتأسیس بنیاد برکت برگزار می‌شود.

خالدی اضافه کرد: این مدارس با ظرفیت ۵۰ کلاس درس که بزرگ‌ترین طرح مدرسه‌سازی در کشور محسوب می‌شود، در مناطق محروم ساخته شده و با دربرگرفتن هفت نقطه‌ی روستایی و محروم، با آغاز بهره‌برداری از آن‌ها به عنوان هدیه‌ مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان مناطق محروم استان، به آموزش و پرورش تحویل داده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مدارس جدیدالتأسیس در استان با اعتباری بالغ بر ۵۶ میلیارد و ۹۲۹ میلیون ریال ساخته و تجهیز شده است بیان داشت: با بهره‌برداری از این مدارس، بیش از ۲۵۰ دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید تحت پوشش مدارس برکت قرار می‌گیرند.

این مسئول با یادآوری خدمات ارزشمند بنیاد برکت در استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در راستای مدرسه‌سازی، مسجدسازی، احداث خانه‌های عالم و اجرای برخی از پروژه‌های اقتصادی گام‌های بلندی برداشته است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۸:۴۷

30 Dec 2019