۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۲۴۱۶۶
خطيب نماز جمعه بروجن:

انگليس جاده صاف کن و دلال سياسي آمريکاست/ دولتمردان مراقب نقشه هاي شيطاني انگلستان باشند

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که انگليس روباه پير و فرتوت جاده صاف کن و دلال سياسي آمريکاست، تصريح کرد: دولتمردان ما بايد نسبت به نقشه هاي شيطاني آنان بسيار هوشيار و حساس باشند.
انگليس جاده صاف کن و دلال سياسي آمريکاست/ دولتمردان مراقب نقشه هاي شيطاني انگلستان باشند
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با يادآور شدن ۱۲ شهريور روز مبارزه با استعمار انگليس ( سالروز شهادت رئيسعلي دلواري )، افزود: انگليس روباه پير و فرتوت جاده صاف کن و دلال سياسي آمريکاست.

حجت الاسلام حسين نژاديان با اشاره به بازگشايي سفارت انگليس پس از گذشت چهار سال در ايران، افزود: انگلستان در تمام کشورها به خصوص کشورهاي اسلامي در صدد ايجاد تفرقه، فتنه، نفوذ و استحاله فرهنگي بودند و هستند.

وي با اشاره به اين که انگلستان در تمام جنگ هاي مسلمانان شريک بوده اند، تصريح کرد: دولتمردان ما بايد نسبت به نقشه هاي شيطاني آنان بسيار هوشيار و حساس باشند.

حجت الاسلام حسين نژاديان با يادآور شدن سالروز مبارزه با تروريسم، شهادت مظلومانه شهيدان رجايي و با هنر به دست منافقان، اظهار داشت: متاسفانه عده اي پس از گذشت ۳۶ سال از پيروزي انقلاب و شهدايي که تقديم نظام شد هنوز چشم اميد به غرب دوخته اند و عاشقان دلباخته آمريکا و انگليس مکارند.

حسين نژاديان گفت: متاسفانه مراسم باشکوه حج امسال در حالي است که آل سعود ملعون دستشان به خون هزاران نفر از يمني هاي مسلمان آلوده است.

خطيب نماز جمعه بروجن افزود: امام (ره) مي فرمود:" حج بي روح، بي تحرک، بي وحدت، بي برائت و حجي در آن بويي از منهدم شدن کفر و شرک برنيايد حج نيست.

وي با اشاره به اين که مجامع بين المللي تماشگر تجاوز آل سعود به مردم مظلوم يمن هستند، گفت: مجامع بين المللي نه تنها هيچ اقدامي در جهت ايجاد آتش بس نمي کنند بلکه از آنان حمايت هم ميکنند.

حسين نژاديان با بيان اين که آل سعود ملعون بيش از پنج ماه ۱۰ کشور به ظاهر مسلمان را متحد خود کرده و يمن را بمباران ميکند، افزود: آن روزي که آل سعود سقوط کند شاهد حج ابراهيمي خواهيم بود که زمينه ساز ظهور حضرت حجت(عج) است.

حجت الاسلام حسين نژاديان در ادامه با اشاره به سالروز بانکداري اسلامي افزود: امام(ره) مي فرمود" ربا بايد به طور کلي و به هر شکلش از سيستم بانکي حذف شود.

وي با بيان اين که سيستم بانکداري بايد اصلاح شود و کاملا اسلامي باشد، افزود: گرفتن جريمه ديرکرد از اقساط وام و همچنين شرط سپرده کردن پول در بانکها براي پرداخت وام ربا محسوب مي شود و حرام است.

انتهاي پيام1020ج /۵۴۰/ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۲۳:۰۴

8 Jan 2020