۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۲۴۰۶۵

اردوهاي طرح هجرت ۳ دانش آموزان بسيجي در بن آغاز شد

اردوهاي طرح هجرت ۳ دانش آموزان بسيجي با مشارکت صدنفر از دانش آموزان شهرستان بن آغاز به کار نمود.
اردوهاي طرح هجرت ۳ دانش آموزان بسيجي در بن آغاز شد
به گزارش جهانبین نیوز مرضيه علي‌بيگي مسئول بسيج دانش‌آموزي شهرستان بن در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر گفت: بسيج به عنوان بزرگترين نهاد مردمي و فرهنگي با ارائه طرح‌هاي مختلف از جمله ايجاد حلقه‌هاي صالحين ، فلاحين ، طرح هاي بسبج سازندگي ، اردوهاي جهادي، طرح هجرت و ... علاوه بر هدفمند کردن وقت جوانان و نوجوانان اثرات سازنده اي بر حوزه هاي مختلف اقتصادي، محروميت زدايي، فرهنگي ، مذهبي و آگاهي بخشي دارد.

وي تصريح کرد: يکي از طرح هاي موفق بسيج در جهت غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان، طرح هجرت است که شرکت کنندگان در زمينه هاي اعتقادي، مهارتي، آموزشي و فرهنگي آموزش هاي لازم را ديده و به صورت عملي با دنياي کار و فعاليت آشنا شده و مهارت هاي خود را ارزيابي مي کنند.

علي بيگي خاطر نشان کرد: طرح هجرت۳ از ۲۴ مرداد ماه آغاز شد و تا نيمه اول شهريورماه ادامه دارد و صد نفر از دانش آموزان دختر و پسر در اين طرح شرکت کرده اند.

وي ارائه برنامه هاي متنوع را از عوامل موثر در ايجاد انگيزه براي دانش آموزان در ورود به طرح هجرت برشمرد و گفت: برگزاري برنامه هاي فرهنگي ، تشکيل حلقه هاي معرفتي، مسابقات متنوع فرهنگي، ورزشي و اردويي اشتياق دانش آموزان را براي ورود به طرح هجرت ۳ افزايش مي دهد.

مسئول بسيج دانش آموزي شهرستان بن تصريح کرد: عمده فعاليت دانش آموزان در طرح هجرت ۳ عرصه هاي رنگ آميزي و بهسازي مداس ويژه دانش آموزان پسر و خياطي ويژه دانش آموزان دختر است که موجب آشنايي جوانان با فرهنگ کار و تلاش و فعاليت گروهي ، کمک به سازندگي ، خدمت رساني به روستاها ، تقويت روحيه مشارکت پذيري و استفاده از بهره گيري از توان فرهنگي ، هنري و فکري دانش آموزان از ديگر نتايج و اهداف اين اردوها است.

وي تصريح کرد: اين طرح با مشارکت آموزش و پرورش شهرستان و ناحيه مقاومت بسيج صورت گرفته و در قالب دو کارگروه مرکزي شروع به فعاليت نموده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۸:۴۸

27 Dec 2019