کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اردوهاي طرح هجرت ۳ دانش آموزان بسيجي در بن آغاز شد

28 مرداد 1394 ساعت 10:00

اردوهاي طرح هجرت ۳ دانش آموزان بسيجي با مشارکت صدنفر از دانش آموزان شهرستان بن آغاز به کار نمود.


به گزارش جهانبین نیوز مرضيه علي‌بيگي مسئول بسيج دانش‌آموزي شهرستان بن در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر گفت: بسيج به عنوان بزرگترين نهاد مردمي و فرهنگي با ارائه طرح‌هاي مختلف از جمله ايجاد حلقه‌هاي صالحين ، فلاحين ، طرح هاي بسبج سازندگي ، اردوهاي جهادي، طرح هجرت و ... علاوه بر هدفمند کردن وقت جوانان و نوجوانان اثرات سازنده اي بر حوزه هاي مختلف اقتصادي، محروميت زدايي، فرهنگي ، مذهبي و آگاهي بخشي دارد.

وي تصريح کرد: يکي از طرح هاي موفق بسيج در جهت غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان، طرح هجرت است که شرکت کنندگان در زمينه هاي اعتقادي، مهارتي، آموزشي و فرهنگي آموزش هاي لازم را ديده و به صورت عملي با دنياي کار و فعاليت آشنا شده و مهارت هاي خود را ارزيابي مي کنند.

علي بيگي خاطر نشان کرد: طرح هجرت۳ از ۲۴ مرداد ماه آغاز شد و تا نيمه اول شهريورماه ادامه دارد و صد نفر از دانش آموزان دختر و پسر در اين طرح شرکت کرده اند.

وي ارائه برنامه هاي متنوع را از عوامل موثر در ايجاد انگيزه براي دانش آموزان در ورود به طرح هجرت برشمرد و گفت: برگزاري برنامه هاي فرهنگي ، تشکيل حلقه هاي معرفتي، مسابقات متنوع فرهنگي، ورزشي و اردويي اشتياق دانش آموزان را براي ورود به طرح هجرت ۳ افزايش مي دهد.

مسئول بسيج دانش آموزي شهرستان بن تصريح کرد: عمده فعاليت دانش آموزان در طرح هجرت ۳ عرصه هاي رنگ آميزي و بهسازي مداس ويژه دانش آموزان پسر و خياطي ويژه دانش آموزان دختر است که موجب آشنايي جوانان با فرهنگ کار و تلاش و فعاليت گروهي ، کمک به سازندگي ، خدمت رساني به روستاها ، تقويت روحيه مشارکت پذيري و استفاده از بهره گيري از توان فرهنگي ، هنري و فکري دانش آموزان از ديگر نتايج و اهداف اين اردوها است.

وي تصريح کرد: اين طرح با مشارکت آموزش و پرورش شهرستان و ناحيه مقاومت بسيج صورت گرفته و در قالب دو کارگروه مرکزي شروع به فعاليت نموده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 24065

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24065/اردوهاي-طرح-هجرت-۳-دانش-آموزان-بسيجي-بن-آغاز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir