۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۲۴۰۴۸
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در شهرکرد:

قدرت ایران برآمده از قدرت ایمان ملت مسلمان کشوراست/ایران تحریم‌های فلج کننده را با موفقیت پشت سر گذاشت

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ایران با اشاره به حمله صدام به ایران با این تفکر که امروز خوزستان و فردا تهران فتح خواهد شد خاطر نشان کرد: اسرا در اردوگاه‌های بعثی یک جمهوری اسلامی کوچک ایجاد کرده بودند و امروز نیز می‌توان نمونه این کار را در کشور دید که توسط دانشمندان هسته‌ای در حال انجام است.
قدرت ایران برآمده از قدرت ایمان ملت مسلمان کشوراست/ایران تحریم‌های فلج کننده را با موفقیت پشت سر گذاشت
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام سید حسن ابوترابی‌فرد در همایش تجلیل از آزادگان اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز با سرمایه‌های بسیار ارزشمند در یک موقعیت ویژه سیاسی، دفاعی، امنیتی و علمی قرار دارد.

وی افزود: امروز قدرت‌های بزرگ به موقعیت ایران واقف هستند و موقعیت ویژه کشور موجب شده که نقش تعیین‌کننده‌ای را در جهان و قاره آسیا ایفا کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ایران کشور را موضوع اول رسانه‌های بین‌المللی دانست و گفت: کشورهای اروپایی جهت رابطه با ایران از یکدیگر پیشی می‌گیرند و یکی از مسائلی که غرب با آن موجه است و پاسخی برای آن ندارد فلسفه قدرت ایران و چکونگی کسب آن است.

ابوترابی‌فرد با اشاره به حمله صدام به ایران با این تفکر که امروز خوزستان و فردا تهران فتح خواهد شد خاطر نشان کرد: در جنگ تمام عیار غرب با ایران در زمینه انرژی هسته‌ای، آمریکا و متحدانش با تمام توان در برابر ایران ایستاده‌اند و قطعنامه‌های گوناگون صادر کرده‌اند تا ایران را تحت فشار قرار داده و صفوف ملت را از وحدت ملی به تنازعات ملی تبدیل کرده و اقتصاد ملی را فلج نمایند.

وی به شکست غربی‌ها بعد از ۱۲ سال تلاش و ایستادگی اشاره و تاکید کرد: رئیس جمهور آمریکا بارها به وضوح اعلام کرده است تحریم‌های همه جانبه که برای فلج کردن ایران بود امروز به نتیجه نرسیده و ایران از این مشکل را پشت سر گذاشته است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ایران قدرت ملت ایران را برآمده از قدرت ایمان ملت مسلمان کشور بیان و ادامه داد: آزادگان نماد این قدرت، تفکر اسلامی و اعتقاد و باور دینی ملت هوشمند مسلمان و فداکار ایران هستند.

این مسئول به نورانی بودن فضای اردوگاه‌های نظامی در زمان جنگ اشاره و خاطر نشان کرد: اسرا در اردوگاه‌های بعثی یک جمهوری اسلامی کوچک ایجاد کرده بودند و امروز نیز می‌توان نمونه این کار را در کشور دید که توسط دانشمندان هسته‌ای در حال انجام است.

ابوترابی‌فرد انقلاب ۳۶ ساله را یک انقلاب نوجوان دانست و افزود: انقلاب نوجوان ۳۶ ساله‌ای است که حدود ۱۰ سال در جنگ و ۱۲ سال از عمر خود را در تحریم گذرانده و هنوز فرصتی برای پیدا کردن آرمان‌ها نداشته است.

وی قدرت‌های پنج به علاوه یک را به لحاظ هسته‌ای ۲۰۰ سال جلوتر از ایران معرفی و خاطر نشان کرد: این کشورها نمی‌خواهند کسی وارد کلوپ هسته‌ای آن‌ها شود.

این مسئول با بیان اینکه ایران کارش هسته‌ای خود را در سال ۶۹ و در اوج غربت آغاز کرد گفت: کشور در طول ۲۰ سال آب سنگین اراک، نطنز، چرخه کامل سوخت و فوردو را زیر سخت‌ترین فشارها بدست آورده است.

وی با اشاره به اینکه باید قدرت علمی کشور ارتقاء یابد ادامه داد: ما هنوز با کشورهای توسعه‌یافته فاصله داریم و راهبرد تولید علم رهبری، تبدیل ایران به قدرت علمی جهان است و ما برای تبدیل دانش به فناوری و تجاری‌سازی علم باید تلاش بسیار کنیم.

این مسئول پیشرفت کشاورزی در چهارمحال و بختیاری را ضروری عنوان و تاکید کرد: این استان آب و خاک مناسب در اختیار دارد ولی کشاورزی آن پاسخگوی نیاز مردم نبوده و امروزه کشاورزی مبتنی بر علم می‌تواند نیازهای ما را برآورده سازد وتجاری‌سازی علم یعنی حضور علم در همه عرصه‌های کشاورزی که باید صورت بگیرد.



انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۰:۳۹

21 Jan 2020