۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۲۳۰۴۰
مدیر مرکز آموزش و پژوهش توسعه و آینده نگری چهار محال و بختیاری تاکید کرد:

لزوم فرهنگ سازی آشنایی فرزندان با شرایط روز

مدیر مرکز آموزش و پژوهش توسعه و آینده نگری استان چهار محال و بختیاری بر لزوم فرهنگ سازی در خصوص آشنایی و آگاهی فرزندان با علوم روز تاکید کرد.
لزوم فرهنگ سازی آشنایی فرزندان با شرایط روز
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز علیرضا شجاعی در همایش آموزشی با رویکرد هونترهای چند گانه در شهرکرد اظهار کرد: همه روزه تکنولوژی های جدیدی وارد عرصه خواهد شد که خانواده ها لازم است فرزندان خود را با این تکنولوژی ها آشنا کنند.

وی با اشاره به اینکه خانواده ها بیشترین تاثیر را می توانند در تربیت فرزندانشان داشته باشند تصریح کرد: پدر و مادر نیز باید در کنار فرزندانشان با تکنولوژی های روز جامعه آشنا باشند.

شجاعی با بیان اینکه لازم است آینده بچه هایمان را با برنامه ریزی درست و جامع بسازیم عنوان کرد: ما باید بتوانیم آینده پر تغییر را شناسایی کنیم و در همان راستا برای کودکانمان برنامه ریزی جامع و کاملی را داشته باشیم.

وی یادآور شد: خوشبختانه مراکز آموزشی بهترین گزینه برای آینده مطلوب فرزندانمان خواهد بود و این مراکز به آن ها کمک خواهد کرد که برای زندگی خود چگونه بتوانند برنامه رزی درستی را داشته باشند.

شجاعی عنوان کرد: نوجوانان و نونهالان می توانند با مراجعه به مراکز های آموزشی مختلف بهترین شغل را برای خود آماده و هدف خود را نیز مشخص نمایند.

وی تاکید کرد: امید است با همکاری و همیاری خانواده ها و جامعه بتوانیم شاهد نسل آینده در افتخار آفرینی فرزندانتان باشیم و در همین راستا بتوانیم برای شما قدمی نهاده باشیم.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۱:۵۷

14 Mar 2020