۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۲۲۶۳۲
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل:

عقب نشيني دشمنان در مذاکرات هسته اي مرهون استقامت و پايداري رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل گفت: عقب نشيني دشمن در مقابل مواضع مقتدرانه ايران اسلامي در مذاکرات هسته اي مرهون استقامت و پايداري رزمنگان 8 سال دفاع مقدس است.
عقب نشيني دشمنان در مذاکرات هسته اي مرهون استقامت و پايداري رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، قاسم همتي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل ضمن گراميداشت ۴ خرداد روز مقاومت و پايداري اظهار داشت: مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي در ۸ سال دفاع مقدس در برابر هجمه بزرگي از تهاجمات دشمنان عليه کشور به پا خواستند و با مقاومت و ايستادگي خود به بهترين وجه از اسلام و ايران اسلامي دفاع کردند.

همتي افزود: اگر امروز جمهوري اسلامي ايران به عنوان مقتدرترين کشور در دنيا مطرح است به دليل حمايت‌هاي بي‌دريغ و همه جانبه همه آحاد مردم و رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس و بعد از آن است.

وي با اشاره به اقتدار تيم هسته اي ايران در مذاکرات هسته اي اظهار داشت:عقب نشيني دشمن در مقابل مواضع مقتدرانه ايران اسلامي در مذاکرات هسته اي مرهون استقامت و پايداري رزمنگان ۸ سال دفاع مقدس است.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل گفت: مسئولان علاوه بر اهميت دادن به مذاکرات هسته اي با توجه به رهنمودهاي مقام معظم رهبري(مد ظله العالي) که در حوزه جنگ نرم و تهاجمات فرهنگي دشمن هشدارهاي لازم را داده‌اند بايد در اين ميدان نبرد نيز براي پيروزي تلاش کنند.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۸:۱۰

6 Mar 2020