۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۲۲۴۸۸
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان شهرکرد:

امر به معروف و نهي از منکر، اولويت اصلي فعاليت هاي بسيج در سال جاري است

سنت امر به معروف و نهي از منکر که واجب عيني به شمار مي رود بايستي در جامعه ساري و جاري گردد تا اهريمن و دشمن امکان دسترسي و نفوذ به خانواده ها و جامعه را پيدا نکند.
امر به معروف و نهي از منکر، اولويت اصلي فعاليت هاي بسيج در سال جاري است
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از بام ايران خبر، سرهنگ پاسدار مهران مرادی با اشاره به اينکه بسيج در سال جديد از دو ماموريت برون سازماني و درون سازماني پيروي مي کند، اظهار داشت: يکي از مهمترين برنامه هاي بلند مدت و اولويت هاي بسيج کشور احياي امر به معروف و نهي از منکر است.

مرادي افزود: امسال با تدبير فرماندهي بسيج کشور در همه پايگاه هاي مقاومت، شوراهاي امر به معروف و نهي از منکر انسجام ويژه اي گرفته و امر به معروف و نهي از منکر زباني در اولويت اين برنامه هاست.

وي با اشاره به اينکه اصلاح تکاتک افراد موجبات اصلاح جامعه را فراهم مي کند، افزود: شرط رسيدن به آرامش دنيوي و دستيابي به جامعه اي بدور از فساد و زيان، گوشزد کردن بدي ها و دعوت کردن يکديگر به خوبي هاست، سنت امر به معروف و نهي از منکر که واجب عيني به شمار مي رود بايستي در جامعه ساري و جاري گردد تا اهريمن و دشمن امکان دسترسي و نفوذ به خانواده ها و جامعه را پيدا نکند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان شهرکرد، کادرسازي و استفاده از ظرفيت هاي مردمي بسيج را اولويت ديگر اين نهاد مردمي عنوان داشت و خاطرنشان کرد: شناسايي آسيب هاي جامعه از طريق برگزاري حلقه هاي صالحين، نخبه پروري و شناخت و معرفي نخبگان بسيجي شهرستان، ديدار چهره به چهره جوانان و بزرگان محلات در راستاي جذب حداکثري، ايجاد فضاي همدلي و همزباني در رده هاي سپاه و اتخاذ برنامه هاي کلان اقتصاد مقاومتي برتر نسبت به گذشته از ديگر برنامه هاي بلند مدت و کوتاه مدت بسيج است.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۵۸:۵۶

27 Jan 2020