۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱
کد مطلب : ۲۲۴۴۳

برگزاري نشست کانون مداحان و شاعران آييني شهرستان کوهرنگ

مسئول تشکل هاي ديني تبليغات اسلامي کوهرنگ از برگزاري نشست اعضاء کانون مداحان و شاعران آييني اين شهرستان خبر داد.
برگزاري نشست کانون مداحان و شاعران آييني شهرستان کوهرنگ
به گزارش جهانبین، مسئول تشکل هاي ديني تبليغات اسلامي کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: نخستين نشست اعضا کانون مداحان در سال جاري با موضوع برنامه ريزي شناسايي و ساماندهي مداحان، در اداره تبليغات اسلامي کوهرنگ برگزار شد.
 
کاظم يوسفي دراين نشست نقش مهم مداحان در اطلاع‌رساني و آشنا نمودن مردم با شيوه زندگي ائمه(ع) را موثر دانست و افزود: با کمترين اعتبارات مي توان بيشترين کارها را براي شناسايي مداحان شهرستان انجام داد و در اين راه داشتن نظم کاري و پيگيري امور مربوطه مهم است.
 
در ادامه رستم يوسفي مسئول کانون مداحان بيان کرد: شهرستان کوهرنگ يکي از مناطق محروم استان و کشور است که بايستي طوري برنامه ريزي کنيم تا از ظرفيت نهادهاي استاني و شهرستاني براي ارتقاي امور مداحان بويژه در امر آموزش اقداماتي انجام دهيم.
 
در ادامه اين نشست، پيگيري مستمر و جدي جهت برگزاري  نشست هاي اعضا کانون مداحان، چاپ  سربرگ جهت نامه نگاری، برگزاري جلسه با کارشناسان دستگاه هاي فرهنگي جهت شناسايي مداحان و شناسايي پيرغلامان و شاعران آييني در دستور کار کانون مداحان شهرستان قرار گرفت.
 
گفتني است کانون مداحان شهرستان تا کنون بيش از 50 مداح را در شهرستان شناسايي کرده که اين مداحان بايد مطابق مقررات آزمون هاي کتبي و شفاهي و استعلامات را بگذرانند.
 
انتهاي خبر/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۰:۴۹

9 Feb 2020