۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱
کد مطلب : ۲۲۴۳۷
امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه

حکومت فاسد و فاسق امروز عربستان هيچ رگ و ريشه اي در متن اسلام ندارد

امام جمعه کوهرنگ گفت: هدف نهايي و آرزوي جمهوري اسلامي، عزت همه مسلمانان است و کمک ها و حمايت هاي ايران از کشورهاي اسلامي همچون يمن نيز در اين راستا و بر اين مبنا صورت مي گيرد.
حکومت فاسد و فاسق امروز عربستان هيچ رگ و ريشه اي در متن اسلام ندارد
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه کوهرنگ، در خطبه هاي نماز جمعه، با سفارش همگان به رعايت تقواي الهي، فرو بردن خشم و غضب را از نشانه هاي انسان مؤمن برشمرد و گفت: بدانيد و آگاه باشيد که اگر مي خواهيد خداوند از شما بگذرد و شما را ببخشد، شما نيز بايد از مردم بگذريد و در کار خير پيش قدم شويد که در اين صورت رستگاريد.

حجت الاسلام سيدشهاب الدين طباطبايي،  با اشاره به ديدار رييس جمهور عراق با مقامات ايران و خصوصا رهبر فرزانه انقلاب تصريح کرد: آن چه که بايد به عنوان يک حقيقت محض براي همه کشورهاي اسلامي شناخته شود، تعاملي کشور ايران با کشور عراق است.

امام جمعه کوهرنگ با تأکيد بر اين که نگاه ايران به ساير کشورهاي اسلامي، جداي از شيعه و سني بودن آن ها، نگاهي بر مبناي اسلام است، خاطرنشان کرد: هدف نهايي و آرزوي جمهوري اسلامي، عزت همه مسلمانان است و کمک ها و حمايت هاي ايران از کشورهاي اسلامي همچون يمن نيز در اين راستا و بر اين مبنا صورت مي گيرد.

اين مقام مسؤول با بيان اين که ايران اسلامي با حکومت هاي فاسد برخي از کشورهاي اسلامي که امروزه به خوبي ماهيت خود را به همگان نشان داده اند، کاري ندارد، ابراز داشت: حکومت فاسد و فاسق امروز عربستان هيچ رگ و ريشه اي در متن اسلام ندارد.

وي با اشاره به حضور علني سران اين حکومت در مجالس شراب خواري و فسق و فجور، عنوان خادم الحرمين را در شأن چنين انسان هاي بي هويتي ندانست و افزود: امروز بايد بگوييم سران حکومت عربستان خائن الحرمين هايي هستند که ارزش وجودي آن ها از حيوان نيز کمتر است چرا که آن ها به انسانيت خيانت کرده اند.

حجت الاسلام طباطبايي در ادامه با توصيه به جريان هاي چپ گراي اين استان، از آن ها خواست که از خودزني هاي سياسي که تنها به استان ضربه وارد مي کند، به شدت به پرهيزند و دست از تخريب ديگر جريان ها و مسؤولان بردارند.

وي با تشکر از برگزاري همايش هاي خوب در اين استان در راستاي توسعه همه جانبه از سوي مسؤولان، به نقش مؤثر اين همايش ها در جذب سرمايه و اعتبارات کشوري در راستاي توسعه استان پرداخت و ابراز داشت: احزاب و گروه هاي چپ گرا به جاي آن که به دنبال منافع شخصي خود باشند، توسعه استان را مدنظر بگيرند و از حرکت هاي تنش زا و منفعت طلبانه به جد خودداري کنند چرا که اين گونه حرکت ها در راستاي رشد و بالندگي استان نيست.

امام جمعه کوهرنگ برگزاري همايش توسعه و تدبير در استان و حضور معاون رييس جمهور در اين همايش را قابل تقدير دانست و اظهار داشت: بايد از همه فرصت ها و ظرفيت هاي استان براي توسعه و رشد و بالندگي استفاده کرد که برگزاري چنين نشست هايي نقش بسزايي در اين امر مهم خواهد داشت.

وي همچنين با اشاره به آستانه مبعث پيامبر خاتم و تأکيد بر برگزاري هر چه باشکوه تر محافل شادي در شهرستان کوهرنگ، دين اسلام را کامل ترين دين دانست و افزود: اگر چه دين اسلام و رويش آن از سرزمين عربستان آغاز شد اما اين ديني الهي است و متعلق به زمان و مکان خاصي نيست.

امام جمعه کوهرنگ جمهوري اسلامي ايران را پرچم دار اسلام ناب محمدي در جهان معرفي کرد و گفت: اسلامي که ايران به دنبال آن است و از آن دم مي زند، اسلامي است که به فکر اقتدار و آبروي مسلمانان است و تنها بالندگي و رشد آن ها را در سر مي پروراند.
 
انتهاي خبر/610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۰:۵۴

31 Jan 2020