۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۲۲۴۳۱
خطيب نماز جمعه بروجن:

برخي به دنبال قبح زدايي منکرات هستند/ سر سپردگي دولت هاي عربي منطقه موجب بدبختي جهان اسلام شده است

خطيب نماز جمعه شهر بروجن گفت: در اين تهاجم سنگين فرهنگي و توطئه دشمنان عده اي به خاطر مسائل سياسي خاص به دنبال از بين بردن قبح و زشتي بعضي از منکرات هستند.
برخي به دنبال قبح زدايي منکرات هستند/ سر سپردگي دولت هاي عربي منطقه موجب بدبختي جهان اسلام شده است
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقوي الهي اظهار کرد: اجراي عدالت اجتماعي احتياج به پيش نيازهايي از جمله قاطعيت، خود سازي و تهذيب، ارتباط با مردم و ساده زيستي دارد.

حجت الاسلام حسين نژاديان با بيان اين که اولين شرط اجراي عدالت قاطعيت است، تصريح کرد: اگر مسئولي بخواهد عدالت را برقرار کند بايد قاطعيت داشته باشد و در هيچ مسئله اي مماشات نکند.

حسين نژاديان دومين پيش نياز اجراي عدالت را ارتباط مسئولين با مردم دانست و گفت: هرمسئولي در هر رده اي که باشد بايد با مردم ارتباط داشته باشند و از نزديک با مشکلات آنان آشنا شود.

وي، گلايه مردم در برخي از روستاهاي شهرستان بروجن را خلف وعده بعضي مسئولين عنوان کرد و گفت: مسئولين به قول ها و وعده هايي که به مردم ميدهند بايد عمل کنند.

حسن نژاديان با بيان اين که سومين شرط اجراي عدالت ساده زيستي و مردمي بودن است، گفت: اگر کسي بخواهد عدالت را اجرا کند بايد ساده زيست باشد و از زندگي اشرافي پرهيز کند.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن خود سازي و تهذيب را چهارمين پيش نياز اجراي عدالت دانست و گفت: مسئولين بايد ارتباطشان با قرآن و اهل بيت بيشتر شود و لغزشي نداشته باشند تا بتوانند اجراي عدالت کنند.

وي با بيان اين که جهت مقابله با توطئه هاي رنگارنگ دشمنان و تهاجم فرهنگي بايستي فرهنگ ايثار و شهادت را زنده نگه داشت، تصريح کرد: در اين تهاجم سنگين فرهنگي و توطئه دشمنان عده اي به خاطر مسائل سياسي خاص به دنبال از بين بردن قبح و زشتي بعضي از منکرات هستند.

حسين نژاديان با اشاره به اعلام موجوديت رژيم اشغالگر قدس در ۶۶ سال پيش، افزود: از همان زمان بدبختي هاي مسلمانان و خيانت هاي سران خود فروخته کشورهاي عربي شروع شد.

حجت الاسلام حسين نژاديان ادامه داد: بنا به فرموده امام راحل (ره) منظور دولت هاي بزرگ استعماري از ايجاد اسرائيل تنها اشغال فلسطين نيست بلکه به دنبال آن هستند تا تمام کشورهاي عربي را يکي پس از ديگري مانند فلسطين نمايند.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به ناداني و حماقت سران آل سعود گفت: سر سپردگي دولت هاي عربي منطقه مايع بدبختي جهان اسلام شده است؛ علاج واقعي مشکلات مسلمانان اتحاد، فداکاري و پايداري است.

وي با اشاره به جنجال آفريني و هوچي گري مجامع بين المللي به اصطلاح حامي حقوق بشر در فتنه سال ۸۸ که با تحريک کردن برخي افراد به فتنه گري خسارت هاي بسيار زيادي به ايران اسلامي وارد شد، افزود: اکنون مجامع بين الملل در مقابل جنايات بي شرمانه آل سعود سکوت اختيار ميکنند.

حسين نژاديان با اشاره به سالروز مبعث پيامير اعظم حضرت محمد(ص) اظهار کرد: بنا به فرموده امام راحل(ره) روز مبعث برترين، بزرگترين و پربرکترين روزهاي همه ايام سال است.

وي با بيان اين که عيد شريف مبعث در حقيقت عيد تاريخ انسانيت است، افزود: مبعث ريشه سعادت بشر و تاريخ و سرچشمه خيرات تا ابدن آباد است.

حسين نژاديان بيان کرد: از اهداف بسيار عالي مبعث پيامبر اعظم اسلام تزکيه نفس، تعليم آيات قرآن و حکمت و اجراي عدالت اجتماعي است.

حجت الاسلام حسين نژاديان با بيان اينکه يکي از درسهاي مهم بعثت نبي مکرم اسلام حضرت محمد مصطفي(ص) مسئله ايستادگي و مقاومت است، تصريح کرد: اگر ملت عربستان سعودي بيدار و هوشيار بودند نبايد درمقابل جنايات آل سعود خائن سکوت ميکردند.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۳:۳۹

3 Jan 2020