۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸
کد مطلب : ۲۲۲۳۹
معاون سياسي استاندار چهارمحال و بختياري:

آينده جامعه امروز به دست متفکراني است که از دامن معلمان رشد مي يابند

معاون سياسي استاندار چهارمحال و بختياري در جمع فرهنگيان شهرستان بن گفت: آينده جامعه امروز به دست انس هاي متفکري است که از دامن معلمان رشد مي يابند و اگر درست رشد نيابند دچار سطحي نگري مي شوند.
آينده جامعه امروز به دست متفکراني است که از دامن معلمان رشد مي يابند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، خدابخش مرادي معاون سياسي استاندار چهارمحال و بختياري در جمع فرهنگيان شهرستان بن گفت: معلمي عشق، هنر و توانمندي است و هر شخصي عاشق و شيفته اين حرفه باشد مي تواند نسلي پويا و متفکر تربيت کند.


وي اولين معلم بشر را خداوند متعال دانست و گفت: اولين معلم بشر خدواند متعال هستند؛ زماني که فرمودند:" اقرابسم ربک الذي خلق" و معلمان نيز با خواندن و توصيه به علم آموزي و دانستن، نقش والايي ايفا مي کنند.


مرادي تصريح کرد: توسعه انساني زير بناي هر توسعه اي است و اگر آموزش و پرورش دو محور اصلي و اساسي اين سازمان به خوبي به اين دو محور توجه کنند جامعه اي پويا، توانمند و متفکر خواهيم داشت.


معاون سياسي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: اگر تنها به محور آموزش اهميت داده شود و تنها آموزه هاي علمي به دانش آموزان منتقل شود موفق نخواهيم بود چرا که رشد و توسعه جامعه ما در گرو پرورش افرادي متفکر و اهل تأمل است.


معاون سياسي استاندار چهارمحال و بختياري خاطر نشان کرد: اگر به خوبي مساله پرورش در کنار آموزش لحاظ نشود؛ جامعه ما دچار سطحي نگري شده و جامعه به شکل جدي دچار معضلات شديد خواهد شد.


وي تصريح کرد: اگر ايران اسلامي ما به گذشته خود افتخار مي کند به دليل صاحب نظران و عالماني است که پايه هاي تمدن اسلامي را به گونه اي ترسيم کردند که نه تنها در منطقه بلکه در جهان به خوبي بدرخشيم.


مرادي شعار سال را حکيمانه و مدبرانه خواند و گفت: اگر همدلي در جامعه نمود پيدا کند امنيت اجتماعي بالا مي رود و اگر امنيت اجتماعي بالا برود رشد و توسعه و آباداني کشور سريعتر خواهد شد.


وي بهترين سرمايه براي رشد و ارتقا جامعه را معلمان دانست و افزود: قشر فرهنگي به لحاظ نفوذ کلام و اثرگذاري بالا در جامعه يکي از قشرهاي درجه اول در جامعه هستند.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۳:۴۱

27 Dec 2019