کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سياسي استاندار چهارمحال و بختياري:

آينده جامعه امروز به دست متفکراني است که از دامن معلمان رشد مي يابند

16 ارديبهشت 1394 ساعت 20:38

معاون سياسي استاندار چهارمحال و بختياري در جمع فرهنگيان شهرستان بن گفت: آينده جامعه امروز به دست انس هاي متفکري است که از دامن معلمان رشد مي يابند و اگر درست رشد نيابند دچار سطحي نگري مي شوند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، خدابخش مرادي معاون سياسي استاندار چهارمحال و بختياري در جمع فرهنگيان شهرستان بن گفت: معلمي عشق، هنر و توانمندي است و هر شخصي عاشق و شيفته اين حرفه باشد مي تواند نسلي پويا و متفکر تربيت کند.


وي اولين معلم بشر را خداوند متعال دانست و گفت: اولين معلم بشر خدواند متعال هستند؛ زماني که فرمودند:" اقرابسم ربک الذي خلق" و معلمان نيز با خواندن و توصيه به علم آموزي و دانستن، نقش والايي ايفا مي کنند.


مرادي تصريح کرد: توسعه انساني زير بناي هر توسعه اي است و اگر آموزش و پرورش دو محور اصلي و اساسي اين سازمان به خوبي به اين دو محور توجه کنند جامعه اي پويا، توانمند و متفکر خواهيم داشت.


معاون سياسي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: اگر تنها به محور آموزش اهميت داده شود و تنها آموزه هاي علمي به دانش آموزان منتقل شود موفق نخواهيم بود چرا که رشد و توسعه جامعه ما در گرو پرورش افرادي متفکر و اهل تأمل است.


معاون سياسي استاندار چهارمحال و بختياري خاطر نشان کرد: اگر به خوبي مساله پرورش در کنار آموزش لحاظ نشود؛ جامعه ما دچار سطحي نگري شده و جامعه به شکل جدي دچار معضلات شديد خواهد شد.


وي تصريح کرد: اگر ايران اسلامي ما به گذشته خود افتخار مي کند به دليل صاحب نظران و عالماني است که پايه هاي تمدن اسلامي را به گونه اي ترسيم کردند که نه تنها در منطقه بلکه در جهان به خوبي بدرخشيم.


مرادي شعار سال را حکيمانه و مدبرانه خواند و گفت: اگر همدلي در جامعه نمود پيدا کند امنيت اجتماعي بالا مي رود و اگر امنيت اجتماعي بالا برود رشد و توسعه و آباداني کشور سريعتر خواهد شد.


وي بهترين سرمايه براي رشد و ارتقا جامعه را معلمان دانست و افزود: قشر فرهنگي به لحاظ نفوذ کلام و اثرگذاري بالا در جامعه يکي از قشرهاي درجه اول در جامعه هستند.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 22239

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22239/آينده-جامعه-امروز-دست-متفکراني-دامن-معلمان-رشد-مي-يابند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir