۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۲۲۱۲۲
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل:

ماهواره حرمت ها را از بین می برد

ماهواره حرمت ها را از انسان مي گيرد و همين امر سبب سستي نظام بيشتر خانواده‌ها شده است.
ماهواره حرمت ها را از بین می برد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، اسماعيل اميدي سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در حاشيه كارگاه "تاثير رسانه هاي ديجيتال بر سلامت خانواده ها "که به همت كميته صيانت از حقوق شهروندي و عفاف و حجاب شبكه بهداشت و درمان اردل در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اين شهرستان برگزار گرديد گفت: شبكه ها و برنامه هاي ماهواره حساب شده و برنامه ريزي شده جهت انحراغ تدريجي اقشار جامعه به ويژه جوانان و نوجوانان برنامه ريزي شده است .

اميدي افزود: جوانان امروز ما در مسائل اعتقادي با مشكل مواجه نيستند اما تنها به يك تلنگر نياز دارند تا وجودشان به چراغي نوراني تبديل شود و به راه راست هدايت گردند .

وي با تاكيد بر اين كه استفاده از ماهواره يا همان دجالواره در جامعه بسيار نگران كننده است، افزود: دشمنان با تهاجم فرهنگي و جنگ نرم سعي و تلاش مي كنند تا اذهان جوانان اين مرز و بوم را مشوش كنند و در مسائل اعتقادي و مذهبي دچار شك و ترديد كنند .

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل تصريح كرد: امروز بايد فرهنگ ايران اسلامي را الگو قرار دهيم و نگذاريم ماهواره تاثيراتي را كه دشمن هدف قرار داده بر فرهنگ اصيل ايراني قرار دهد.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۳۴:۱۸

9 Jan 2020