کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل:

ماهواره حرمت ها را از بین می برد

10 ارديبهشت 1394 ساعت 11:41

ماهواره حرمت ها را از انسان مي گيرد و همين امر سبب سستي نظام بيشتر خانواده‌ها شده است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، اسماعيل اميدي سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در حاشيه كارگاه "تاثير رسانه هاي ديجيتال بر سلامت خانواده ها "که به همت كميته صيانت از حقوق شهروندي و عفاف و حجاب شبكه بهداشت و درمان اردل در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اين شهرستان برگزار گرديد گفت: شبكه ها و برنامه هاي ماهواره حساب شده و برنامه ريزي شده جهت انحراغ تدريجي اقشار جامعه به ويژه جوانان و نوجوانان برنامه ريزي شده است .

اميدي افزود: جوانان امروز ما در مسائل اعتقادي با مشكل مواجه نيستند اما تنها به يك تلنگر نياز دارند تا وجودشان به چراغي نوراني تبديل شود و به راه راست هدايت گردند .

وي با تاكيد بر اين كه استفاده از ماهواره يا همان دجالواره در جامعه بسيار نگران كننده است، افزود: دشمنان با تهاجم فرهنگي و جنگ نرم سعي و تلاش مي كنند تا اذهان جوانان اين مرز و بوم را مشوش كنند و در مسائل اعتقادي و مذهبي دچار شك و ترديد كنند .

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل تصريح كرد: امروز بايد فرهنگ ايران اسلامي را الگو قرار دهيم و نگذاريم ماهواره تاثيراتي را كه دشمن هدف قرار داده بر فرهنگ اصيل ايراني قرار دهد.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه


کد مطلب: 22122

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22122/ماهواره-حرمت-بین-می-برد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir