۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲
کد مطلب : ۲۲۰۲۳

تشريح برنامه هاي هفته کارگر در چهارمحال و بختياري

مدير کل تعاون،کارورفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري برنامه هاي هفته کارگر را تشريح کرد و برگزارييادواره شهيد شاخص کشوري در شهرکرد را از مهمترين اين برنامه ها برشمرد.
تشريح برنامه هاي هفته کارگر در چهارمحال و بختياري
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از بام ايران خبر، داوود شيوندي در نشست خبري با اصحاب رسانه و مطبوعات استان ضمن تبريک فرا رسيدن هفته کارگر به بيان برنامه هاي هفته کارگر پرداخت.

وی گفت: در استان چهارمحال و بختياري همزمان با سراسرکشور از ۵ تا۱۱ ارديبهشت که هفته گراميداشت کارگر نامگذاري شده است با عناويني منسوبند که عبارتند از اولين روزهفته کارگرشنبه ۵ ارديبهشت (کار،امام و شهداء).

شیوندی افزود: مديران و کارکنان ادارات و سازمان هاي تابعه و جامعه کارگري در سراسر استان بمنظور اداي احترام به مقام شهداء و امام شهداء در کنار قبور مطهر شهداء حضور يافته و با غباروبي و عطرافشاني قبور مطهر شهداء با آن عزيزان تجديد ميثاق مي نمايند.

وی گفت: در روز دوم هفته کارگر يک شنبه ۶ ارديبهشت (کارگر،مهارت و تأمين اجتماعي) از واحدهاي کارگري و آموزشگاههاي مهارتي که کارگران مشغول آموزشند و همچنين واحدهاي کارگري تحت پوشش تأمين اجتماعي بازديد بعمل مي آيد و از کارگران اين واحدها با اهداء گل تجليل مي شود.

وي افزود: در سومين روز هفته کارگردوشنبه ۷ ارديبهشت(کارگر،فرهنگ،اميد و نشاط اجتماعي) با حضور مسئولين استاني و شهرستاني در واحدهاي توليدي از کارگران با اهداءشاخه هاي گل تجليل و همچنين مسابقات ورزشي کارگران در سراسر استان برگزار مي گردد. درروز چهارم سه شنبه ۸ ارديبهشت(کارگر،زنان و خانواده )در اين روزبا حضوردر واحدهاي کارگري از زنان و خانواده کارگرانبه پاس زحمات آنها قدرداني مي شود .

شيوندي تصريح کرد: درپنجمين روزهفته کارگرچهارشنبه ۹ ارديبهشت (کارگر،ولايت و معنويت)همايش و يادواره بزرگ سردارشهيد حسينعلي ترکي شهيد شاخص کارگرکشور و ۱۴۰۰۰ شهيد کارگر کشور با حضور مسئولين کشوري و استاني در شهرک صنعتي شهرکرد در مرکز استان چهارمحال و بختياري برگزارو در اين يادواره از کارگران ايثارگر و نمونه تجليل بعمل مي آيد.

وي خاطر نشان کرد: در روز ششم هفته کارگر پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت(کارگر،خلاقيت و اقتصاد مقاومتي)از کارگران واحدهاي توليدي که اقتصاد مقاومتي را عينيت بخشيده اند بازديد واز کارگران خلاق آن واحدها قدرداني مي گردد و در اين روز برنامه هاي فرهنگي متنوعي در کارگاههاي سراسر استان اجراء مي گردد.

مديرکل تعاون،کارورفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري گفت: درروز جهاني کارگر ،جامعه کارگران و تشکلات کارگري و کارفرمايي با حضور يکپارچه خود در ميعادگاه هاي نمازجمعه سراسراستان آمادگي خود را جهت خدمت هرچه بيشتربه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اعلام داشته و رهنمود هاي پيامبر گونه مقام معظم رهبري (مدظله العالي)را در جهت توسعه و پيشرفت کشورهمچون گذشته نصب العين خود قرار مي دهند.

وي در ادامه به عملکرد اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعي در سال گذشته پرداخت وبه اهداف سال جديد اشاره نمود.



انتهاي پيام1020ج /۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۱:۳۲

6 Jan 2020