کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تشريح برنامه هاي هفته کارگر در چهارمحال و بختياري

8 ارديبهشت 1394 ساعت 8:02

مدير کل تعاون،کارورفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري برنامه هاي هفته کارگر را تشريح کرد و برگزارييادواره شهيد شاخص کشوري در شهرکرد را از مهمترين اين برنامه ها برشمرد.


به گزارش جهان بین نیوز به نقل از بام ايران خبر، داوود شيوندي در نشست خبري با اصحاب رسانه و مطبوعات استان ضمن تبريک فرا رسيدن هفته کارگر به بيان برنامه هاي هفته کارگر پرداخت.

وی گفت: در استان چهارمحال و بختياري همزمان با سراسرکشور از ۵ تا۱۱ ارديبهشت که هفته گراميداشت کارگر نامگذاري شده است با عناويني منسوبند که عبارتند از اولين روزهفته کارگرشنبه ۵ ارديبهشت (کار،امام و شهداء).

شیوندی افزود: مديران و کارکنان ادارات و سازمان هاي تابعه و جامعه کارگري در سراسر استان بمنظور اداي احترام به مقام شهداء و امام شهداء در کنار قبور مطهر شهداء حضور يافته و با غباروبي و عطرافشاني قبور مطهر شهداء با آن عزيزان تجديد ميثاق مي نمايند.

وی گفت: در روز دوم هفته کارگر يک شنبه ۶ ارديبهشت (کارگر،مهارت و تأمين اجتماعي) از واحدهاي کارگري و آموزشگاههاي مهارتي که کارگران مشغول آموزشند و همچنين واحدهاي کارگري تحت پوشش تأمين اجتماعي بازديد بعمل مي آيد و از کارگران اين واحدها با اهداء گل تجليل مي شود.

وي افزود: در سومين روز هفته کارگردوشنبه ۷ ارديبهشت(کارگر،فرهنگ،اميد و نشاط اجتماعي) با حضور مسئولين استاني و شهرستاني در واحدهاي توليدي از کارگران با اهداءشاخه هاي گل تجليل و همچنين مسابقات ورزشي کارگران در سراسر استان برگزار مي گردد. درروز چهارم سه شنبه ۸ ارديبهشت(کارگر،زنان و خانواده )در اين روزبا حضوردر واحدهاي کارگري از زنان و خانواده کارگرانبه پاس زحمات آنها قدرداني مي شود .

شيوندي تصريح کرد: درپنجمين روزهفته کارگرچهارشنبه ۹ ارديبهشت (کارگر،ولايت و معنويت)همايش و يادواره بزرگ سردارشهيد حسينعلي ترکي شهيد شاخص کارگرکشور و ۱۴۰۰۰ شهيد کارگر کشور با حضور مسئولين کشوري و استاني در شهرک صنعتي شهرکرد در مرکز استان چهارمحال و بختياري برگزارو در اين يادواره از کارگران ايثارگر و نمونه تجليل بعمل مي آيد.

وي خاطر نشان کرد: در روز ششم هفته کارگر پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت(کارگر،خلاقيت و اقتصاد مقاومتي)از کارگران واحدهاي توليدي که اقتصاد مقاومتي را عينيت بخشيده اند بازديد واز کارگران خلاق آن واحدها قدرداني مي گردد و در اين روز برنامه هاي فرهنگي متنوعي در کارگاههاي سراسر استان اجراء مي گردد.

مديرکل تعاون،کارورفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري گفت: درروز جهاني کارگر ،جامعه کارگران و تشکلات کارگري و کارفرمايي با حضور يکپارچه خود در ميعادگاه هاي نمازجمعه سراسراستان آمادگي خود را جهت خدمت هرچه بيشتربه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اعلام داشته و رهنمود هاي پيامبر گونه مقام معظم رهبري (مدظله العالي)را در جهت توسعه و پيشرفت کشورهمچون گذشته نصب العين خود قرار مي دهند.

وي در ادامه به عملکرد اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعي در سال گذشته پرداخت وبه اهداف سال جديد اشاره نمود.



انتهاي پيام1020ج /۵۱۰ب


کد مطلب: 22023

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22023/تشريح-برنامه-هاي-هفته-کارگر-چهارمحال-بختياري

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir