۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۲۰۸۴۷
استاندار چهارمحال بختياري:

راهپيمايي ۲۲بهمن ماه، جلوه انسجام ملي و اسلامي است

استاندار چهارمحال و بخيتاري ضمن دعوت مردم براي حضور در راهپيمايي ۲۲بهمن ماه گفت: راهپيمايي ۲۲بهمن جلو انسجام ملي و اسلامي است.
راهپيمايي ۲۲بهمن ماه، جلوه انسجام ملي و اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، صبح امروز قاسم سليماني دشتكي استاندار چهارمحال بختياري در جمع مردم شهيد پرور شهرستان بن گفت: شهرستان بن به شهرعلم وادب و سرزمين دستان بوده و سرزميني است که باتقديم کردن شهداي بسياري دز سطح کشور بي نظير بوده و خدمت به اين شهرستان يکي از افتخارات ما است.


سليماني ضمن دعوت مردم براي حضور در راهپيمايي ۲۲ بهمن ماه گفت: راهپيمايي ۲۲ بهمن جلو انسجام ملي و اسلامي است و با حضور در اين راهپيمايي مي توانيم ياد امام راحل (ره) و شهدا و مجاهدت هاي ۱۵ ساله آنان را که استقلال و جمهوري اسلامي به ميهن باز گشت را گرامي بداريم.


وي تصريح کرد: مبارزات امام راحل (ره) موجب شد آزادي که توسط طاغوت صلب شده بود به مردم باز گردد و مردم در راس امور قرار بگيرند و دو تفکر ليبرالي و افراطيون از جامعه ما برچيده شده و جمهوري اسلامي بدون هيچ کم و زيادي بر جامعه ما حاکم شود.


سليماني عدم دخالت قدرت هاي بزرگ جهان در امور کشور را از افتخارات انقلاب اسلامي دانست و گفت: اگر امروزه در جهان و در تمامي مباحث بين الملل و کش و مکش هاي سياسي صاحب نظر بوده و حرف براي گفتن دارد مديون انقلاب اسلامي است.



استاندار هدف دولت را تقويت نقاط قوت دولت هاي گذشته و از بين بردن برخي ضعف ها دانست و گفت: هدف دولت تدبير و اميد برطرف نمودن مشکلات مردم است و اگر تخلفاتي صورت گرفته است به دستگاه هاي مربوطه واگذار نموده است.


وي عبور از بسياري از تنگناهاي اقتصادي و فرهنگي و آموزشي در برهه اي از زمان را که جنگ تحميل وتحريم هاي خانمان سوز و غير قانوني را بر کشور تحميل شده بود از ديگر برکات انقلاب عنوان کرد و خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب اسلامي هيچ گونه امکانات و پيشرفتي نداشتيم و امروز حتي در استان شاهد پرورش نيروهاي خبره در تمامي امور و زمينه ها هستيم.


سليماني همدلي و همراهي بين مسئولين استاني و شهرستاني را عامل پيشرفت در شهرستان ها دانست و گفت: اعتبارات شهرستان مبلغي بالغ بر چهل ميليارد ريال بوده است و با تلاش مسئولين اين اعتبار به سيصد و ده ميليارد ريال رسيده است.


وي يکي از اقدامات خوب در استان را جمع شدن جناح هاي مختلف در کنار هم دانست و گفت: اين امر موجب شده است که جناح هاهي مختلف همه دست در دست هم به فکر آباداني استان باشند.


سليماني خاطر نشان کرد: طرح جاده چهارخطه جز مصوبات دولت بوده و مشکلاتي در اين طرح ديده شد و راهکارهايي ارائه داده شد و مقرر گرديد در صورت مساعد بودن آب و هوا تا پايان سال به بهره برداري برسد.



استاندار گفت: در مباحث محيط زيست شيخ شبان و موقوفي بودن زمين هاي وردنجان اقداماتي صورت گرفته و با خانم ابتکار نيز صحبت شده است و در آينده اي نزديک شاهد رفع اين موارد خواهيم بود.


وي پيگيري براي احداث يک صنعت مادر در شهرستان بن را به سيد نعيم امامي مدير کل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختياري ابلاغ نمود و گفت: راه اندازي صنعت مادر در اين شهرستان بايد جز دغدغه هاي اساسي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قرار بگيرد تا اشتغال در اين شهرستان مرتفع شود.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۳:۳۶

27 Dec 2019