۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۲۰۷۹۹
فرماندار بن خبرداد؛

افتتاح ۲۳ پروژه در بيستم بهمن ماه

فرماندار بن از افتتاح بيست و سه پروژه در بيستم بهمن ماه با حضور معاون عمراني استاندار خبر داد.
افتتاح ۲۳ پروژه در بيستم بهمن ماه
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، کمال اکبريان فرماندار شهرستان بن در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان ضمن تشکر از مردم و مسئولين اين شهرستان در برپايي هرچه باشکوه تر مراسمات ايام الله دهه فجر گفت: ماه عسل اين زحمات بانمود عيني و حضور مردمي در راهپيمايي ۲۲بهمن ماه صورت مي گيرد.


اکبريان از افتتاح ۲۳ پروژه همزمان با سالروز ايام الله دهه فجر خبر داد و گفت: افتتاحيه ها در بيستم بهمن ماه با حضور گودرز اميري معاون عمراني امور عمراني استاندارصورت مي گيرد.



وي از اعتباراتي بالغ بر ۱۲ميليارد تومان براي افتتاح اين پروژه ها خبر داد و گفت: از ۲۳پروژه، ۲۱پروژه آن افتتاحيه خواهد بود و شاهد دو کلنگ زني ساختمان فرمانداري و اداره منابع طبيعي و افتتاح کارگاه توليد سيم و کابل در قطب صنعتي خواهيم بود.


اکبريان شروع برنامه هاي افتتاحيه را از هشت صبح روز بيستم اعلام کرد و افزود: اين برنامه ها با افتتاح طرح چهارخطه شهرکرد- بن- دراران آغاز و با افتتاح سالن ورزشي بارده و يانچشمه ادامه خواهد يافت.


فرماندار بن تصريح کرد: با کلنگ زني ساختمان فرمانداري و اداره منابع طبيعي و افتتاح کارگاه توليد سيم و کابل، راس ساعت ده صبح روز بيستم در کانون حکمت با برپايي جشن انقلاب به معرفي ساير پروژه ها پرداخته و رسما اين پروژه ها افتتاح مي شوند.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۵:۲۵

27 Dec 2019