۰
plusresetminus
مردم شهر وردنجان به همراه کليه مسئولين اين شهر با صدور بيانيه هايي آمادگي خود را براي حضور در راهپيمايي ۲۲ بهمن اعلام کردند.
مردم شهر وردنجان با صدور بياينيه اي براي حضور در راهپيمايي ۲۲بهمن اعلام آمادگي کردند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، ائمه جماعات وردنجان، شوراي اسلامي کارکنان و کارگران شهرداري وردنجان، معلمان و دانش آموزان، و اقشار مختلف مردم با صدور بيانيه هايي آمادگي خود را براي حضور در راهپيمايي ۲۲ بهمن اعلام کردند.


در اين بيانيه ها آمده است؛ بهمن و سي و ششمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران به رهبري بزرگمردي از تبار اولياء الهي حماسه اي عظيم در عصر حاضر بود.


حلول فجر انقلاب اسلامي شکوهمند اسلامي، طنين دلنواز آزادگي و سرافرازي را به گوش همه آزادگان و آزاد انديشان جهان رساند و موجب بيداري ملت هاي آزاده جهان از برکات انقلاب اسلامي و ايران شد.


استمرار ۳۶ سال عزت، اقتدار و مردم سالاري ديني در ايران اسلامي که با وجود همه نقشه هاي پليد و تحريم هاي ناجوانمرداده و فتنه گري هاي بين المللي آمريکا، اسرائيل و غربيان سر سپرده همراه بود، نشان داد هيچ تهديد و توطئه اي نمي تواند در اراده استوار مردم هوشيار و بصير ايران اسلامي خدشه وارد کند.


هم اکنون مردم غيرتمند، هوشيار و هميشه در صحنه شهر وردنجان هم نوا با همه ملت بزرگ ايران، خود را براي برپايي راهپيمايي شکوهمند ۲۲ بهمن و حضور در جشن بزرگ ملي و اسلامي آماده مي کنند.


سازمان ها، نهادها، مديران و کارکنان دستگاه هاي اجرايي، اقشار و گروه هاي مختلف وردنجان با صدرو بيانيه آمادگي خود را براي حضور در راهپيمايي عظيم ۲۲ بهمن و افزودن برگ زرين ديگري به تاريخ با شکوه ايران اسلامي اعلام کردند.


در اين بيانيه ها ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم در اين راهپيمايي آمده است: با حضور پرشور در راهپيمايي ۲۲ بهمن يک بار ديگر اقتدار و قدرت نظام جمهوري اسلامي ايران را در عرصه هاي جهاني به نمايش گذاشته و پيوند دائمي خود را با ولايت و مقام معظم رهبري مستحکم تر از پيش مي نماييم.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۴:۵۰

27 Dec 2019