۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۲۰۷۶۵
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری یکی از استانهای برتر در رعایت حقوق شهروندی است

رئیس کل دادگستری استان گفت: در بحث رعایت حقوق شهروندی چهارمحال و بختیاری یکی از استانهای برتر کشور است که کمترین تخلف را در این خصوص داشته است.
چهارمحال و بختیاری یکی از استانهای برتر در رعایت حقوق شهروندی است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز سید عبدالله موسوی رئیس کل دادگستری استان در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی را مظهر عدالت و تمدن اسلامی دانست.


موسوی با اشاره به فعالیت 17 حوزه قضایی در استان تصریح کرد: در کل دادگاههای بخش و دادگستری های شهرستان حدود 14768 پرونده از سالهای قبل وجود داشته که در طول ده ماه گذشته 99395 پرونده وارده اضاف شده است.

وی افزود: از این مجموع پرونده حدود 97342 پرونده رسیدگی و مختومه شده است و به نسبت سالهای قبل بیش از 10 درصد افزایش وارده داشته ایم.

موسوی در خصوص بیشترین عناوین پرونده ها تصریح کرد: بیشترین عناوین در امور کیفری ضرب و جرح عمدی است و بعد به ترتیب توهین به اشخاص، سرقت های مستوجب تعزیر، تهدید، ایراد صدمه بدنی غیر عمدی در رتبه های بعدی قرار دارند.

وی گفت: در دعاوی حقوقی نیز به ترتیب تامین خواسته، مطالبه وجه چک، اعسار از پرداخت هزینه دادرسی، مطالبه طلب و مطالبه خسارت بیشترین پرونده ها را به خود اختصاص داده اند.

موسوی با اشاره به همکاری شورای قضایی استان با سایر کارگروههای استان نظیر شورای سیاستگذاری استان، شورای نظارت بر حقوق شهروندی و ستاد مبارزه با جرایم خاص اظهار کرد: در بحث رعایت حقوق شهروندی چهارمحال و بختیاری یکی از استانهای برتر کشور است که کمترین تخلف را در این خصوص داشته است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۳:۱۷

15 Feb 2020