۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۲۰۷۳۸

عزتي که در جامعه وجود دارد به دليل خون شهدا است

مسئول واحد نظارت شبکه معارف قم گفت: در حال حاضر عزتي که در جامعه حکم فرما است به واسطه شهداء ، جانبازان و ايثارگران است.
عزتي که در جامعه وجود دارد به دليل خون شهدا است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، حجت الاسلام و المسلمين اسماعيلي با بيان اينکه عزتي که در جامعه وجود دارد در رساتاي خون شهداء در کشور است، اظهار داشت: و امروز به حرمت خون شهدا و رهبري امام کشور ايران در جهان درخشنده و پايدار است.

وي با بيان اينکه در حال حضار کشور ايران در مسائل علمي، توليد موشک ها و .... در سطح دنيا حرف اول را مي زند، عنوان کرد: مردم کشور در آرامش و امنيت و با سربلندي و افتخار در بين کشور هاي خاور ميانه زندگي ميکنند.

اسماعيلي با اشاره بر اينکه زماني که دشمن نتواسته با جنگ سخت با مردم ايران مبارزه کند با جنک نرم و تهاجمات فرهنگي وارد شده است و قصد اين را دارد که عزت ملت ايران را دچار خدشه کند، بيان داشت: جنگ نرم دشمن ورود ماهواره و رسانه هاي مجازي از طريق گوشي هاي همراه به دوران خانواده ها است.

وي با تاکيد بر اينکه دشمن با با کانال هاي ماهواره موجب از هم پاشيدگي خانواده ها و افزايش نرخ طلاق در جامعه شده است، عنوان کرد: خانواده ها بايد بسيار هوشيار و اگاه باشند و اهل و عيال خود را از آتش جهنم بيمه کنند.

اسماعيلي تاکيد کرد: بايد در جامعه بسيار آگاه باشيم چرا که دشمن اجتماع عظيم روز اربيعن را در کربلا به تصوير نکشي و حتي يک کليپ از اين تصاوير با شکوه را که به ضرر خود و اهداف خود بود را نشان ندادف اما يک سري مسائل غير اسلامي و غير اجتماعي را چندين بار از شبکه هاي مختلف پخش مي کند.

وي بيان کرد: خانواده بايد پاسخگو خون شهدا باشند چرا که شهدا در رساتاي آرامش، امنيت و عزت اين مردم جان خود را از دست داده اند.

انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۵۴:۳۸

6 Jan 2020