۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲
کد مطلب : ۲۰۲۸۹

خانه های عالم بخش گندمان نیاز به تجهیزات، بازسازی و نوسازی دارند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن در نشست شورای اداری بخش گندمان با تشریح فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی از کمبود ها و نقاط ضعف در انجام کار فرهنگی در بخش گندمان سخن گفت.
خانه های عالم بخش گندمان نیاز به تجهیزات، بازسازی و نوسازی دارند
به گزارش جهانبین نیوز، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهر بروجن در نشست شورای اداری و برنامه ریزی بخش گندمان، که با حضور استاندار و معاونین استاندار و مدیران کل ادارات، اواخر هفته ی گذشته در شهر گندمان برگزار شد، از نقاط ضعف برنامه های فرهنگی در بخش گندمان و کمبود های موجود سخن گفت و خواستار تقویت برنامه های فرهنگی خصوصا در مناطق محروم شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجید الهیان و معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی، که به نمایندگی از اداره کل تبلیغات اسلامی در این نشست شرکت کرده بودند، ضمن اشاره به فعالیت های شاخص و اهداف اداره تبلیغات اسلامی خاطر نشان کردند: انجام کار فرهنگی جدای از تلاش های فعالان فرهنگی و مدیریت جهادی نیاز به حمایت های سخت افزاری دارد.

وی با اشاره به کمبود های موجود در بحث خانه های عالم تصریح کرد: یکی از عوامل جذب مبلغ و روحانی مسئله ی اسکان است که با وضعیت موجود خانه های عالم در بخش گندمان، انتظار می رود مسئولین، به نوسازی و مرمت خانه های عالم توجه بیشتری داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در ادامه سخنان خود از اجرای طرح منادیان نور( طرح اعزام مبلغ در شب های جمعه) خبر داد و افزود: این طرح نیاز به همکاری و مساعدت بخشداران و دهیاران دارد و اجرای آن در روستاها و مناطق محروم بسیار لازم ، ضروری و مورد نیاز است.

گفتنی است، در بخش گندمان ۷ خانه عالم وجود دارد که ۴ باب آن فرسوده و نیار به نوسازی و مرمت دارند.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۳:۵۹

19 Jan 2020