۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۲۰۲۷۶
رئيس کميته بسيج ستاد دهه فجر بروجن:

115 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در بروجن برگزار مي شود

فرمانده سپاه ناحيه بروجن از برگزاري بيش از 115 عنوان برنامه به مناست ايام ا... دهه فجر در اين شهرستان خبر داد.
115 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در بروجن برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار سرهنگ پاسدار علي کيهاني اظهار کرد: عزت، استقلال واقتدار از دستاوردهاي نظام اسلامي است و بيان ثمرات انقلاب و دستاوردهاي آن و انتقال اين مفاهيم به نسل آينده مي تواند نقش مهمي در افزايش بصيرت واگاهي جوانان در مواجهه با دسيسه هاي دشمنان و انقلاب اسلامي ايفا کند.

وي با بيان اينکه انقلاب اسلامي نشات گرفته از مکتب امام حسين (ع) است افزود: انقلاب اسلامي ما با رهبري امام خميني (ره) و با فداکاري مردم در بهمن ۱۳۵۷ به پيروزي رسيد وما بايد اين انقلاب را با تبعيت از مقام معظم رهبري امام خامنه اي (مدظله العالي) وبا همان روحيه ولايتمداري، انقلابي وعاشورايي حفظ کنيم.

کيهاني به تشريح برنامه هاي دهه فجر در شهرستان بروجن پرداخت و گفت: برگزاري يادواره شهدا، فضا سازي، برگزاري نشست هاي روشنگري با موضوع آسيب هاي ماهواره و دستاوردهاي انقلاب، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، ديدار از خانواده معظم شهدا، گلباران قبور مطهر شهدا و نور افشاني در شب ۲۲ بهمن از جمله ي اين برنامه هاست.

فرمانده سپاه ناحيه بروجن ادامه داد: برگزاري صبحگاه سراسري در مدارس، برگزاري دوره هاي آموزش طرح اقتصاد مقاومتي، برگزاري مسابقات فرهنگي و هنري، مسابقات فوتسال جام فجر بسيج، تجليل از بسيجيان نمونه، مسابقه شعار نويسي ويژه انقلاب اسلامي و شرکت بسيجيان در راهپيمايي ۲۲ بهمن از ديگر برنامه هاي ايام ا... دهه فجر در اين شهرستان است.

کيهاني با تاکيد بر حضور حداکثري مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن گفت: حضور کسترده مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن موجب خنثي سازي توطئه هاي دشمنان و روحيه بيشتر در بين مردم و مسئولين خواهد شد.

انتهاي پيام/1024ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۴:۴۷

1 Jan 2020