۰
plusresetminus
عده ای قواعد بازی را رعایت نکردند قواعدی که برگرفته از اصول اساسی است و مسبب ایجاد این اتفاقات شوم شد و متاسفانه یک فرصت برای نظام جمهوری اسلامی ایران به تهدید تبدیل شد.
ندانستن قواعد بازي در سال 88عامل اصلی در تبدیل کردن يک فرصت ناب به تهديد براي نظام جمهوري اسلامي
به گزارش جهانبین نیوز کمال اکبريان فرماندار شهرستان بن در گفت و گو با زنگ خبر گفت: حضور مردم در انتخابات ۸۸ حضوري بي نظير بود و اين حضور خود نشان داد مردم پشتوانه محکمي براي نظام و انقلاب اسلامي هستند و زماني که مردم در عرصه سياسي مشارکت فعال مي کنند خود دليل محکم بر مقبوليت نظام در ميان مردم است.


اکبريان خاطر نشان کرد: در انتخابات ۸۸ عده اي معتقد بودند ما پيروز ميدان بوده و در طيف مقابل هم عده اي خود را برنده مي دانستند و اين موضوع به اصل قضیه و حضور مردم در انتخابات خدشه وارد کرد و اين برگ برنده را براي نظام به حاشيه راند.



وي خاطر نشان کرد: به حاشيه کشيده شدن حضور با شکوه مردم هدف دشمنان نظام بوده که مهم ترين آسيب را نیز به بدنه نظام وارد کرد.



فرماندار بن گفت: در یک نظام سیاسی راهکارهای قانونی برای حل مشکلات و اختلافات وجود دارد و باید با پذیرش اصل اساسی در چارچوب نظام حرکت کرده و قواعد بازی را رعایت کنیم.



اکبریان تاکید کرد: اعتقادم بر این است که عده ای قواعد بازی را رعایت نکردند قواعدی که برگرفته از اصول اساسی است و مسبب ایجاد این اتفاقات شوم شد و متاسفانه یک فرصت برای نظام جمهوری اسلامی ایران به تهدید تبدیل شد.


وی گفت: اتفاقات در این سال مختص یک طیف نبوده و همه کسانی که در این سال با اظهار نظرات اشتباه و موضع گیری های غلط مقصر هستند.


اکبریان با بیان اینکه تفکرات برخی افراد که عده ای خاص را در این وقایع مقصر می دانند تفکری باطل است؛ تصریح کرد: باید واکاویی های دقیق و روشن صورت بگیرد تا مشخص شود چه کسانی در این فتنه مقصر بوده و هرکه به سهم خود محاکمه شود.


فرماندار بن نهم دی ماه را حماسه باشکوه عموم مردم عنوان کرد و گفت : در این روز همه کسانی که رای دادند حضور یافتند و با این عمل خود ثابت کردند که با هر رای و جناحی پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند.



فرماندار بن گفت: در يک نظام سياسي راهکارهاي قانوني براي حل مشکلات و اختلافات وجود دارد و بايد با پذيرش اصل اساسي در چارچوب نظام حرکت کرده و قواعد بازي را رعايت کنيم.


اکبريان تاکيد کرد: اعتقادم بر اين است که عده اي قواعد بازي را رعايت نکردند قواعدي که برگرفته از اصول اساسي است و مسبب ايجاد اين اتفاقات شوم شد و متاسفانه يک فرصت براي نظام جمهوري اسلامي ايران به تهديد تبديل شد.


وی خاطر نشان کرد: حضور مردم در نهم دی ماه به همه نشان داد دعواهای سیاسی نمی تواند مردم را به حاشیه بکشاند و همه مردم با هر رای و حذبی وارد عمل شده و از اهداف نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند.


وی در خصوص اینکه با سران فتنه چه باید کرد گفت: ما نمی توانیم بگوییم ممکن است یک سری مسائلی باید که ما نمی دانیم و اطلاع نداشته باشیم ولی در همه دنیا مرسوم است باید افرادی که اتهاماتی برایشان وارد است و جرمی مرتکب شده اند باید تفهیم اتهام شوند و همه کسانی که کوچکترین نقش را در این حادثه نقش داشتند باید عادلانه محاکمه شوند.

انتهای پیام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۲۰:۴۶

30 Dec 2019