کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار بن:

ندانستن قواعد بازي در سال 88عامل اصلی در تبدیل کردن يک فرصت ناب به تهديد براي نظام جمهوري اسلامي

6 دی 1393 ساعت 12:48

عده ای قواعد بازی را رعایت نکردند قواعدی که برگرفته از اصول اساسی است و مسبب ایجاد این اتفاقات شوم شد و متاسفانه یک فرصت برای نظام جمهوری اسلامی ایران به تهدید تبدیل شد.


به گزارش جهانبین نیوز کمال اکبريان فرماندار شهرستان بن در گفت و گو با زنگ خبر گفت: حضور مردم در انتخابات ۸۸ حضوري بي نظير بود و اين حضور خود نشان داد مردم پشتوانه محکمي براي نظام و انقلاب اسلامي هستند و زماني که مردم در عرصه سياسي مشارکت فعال مي کنند خود دليل محکم بر مقبوليت نظام در ميان مردم است.


اکبريان خاطر نشان کرد: در انتخابات ۸۸ عده اي معتقد بودند ما پيروز ميدان بوده و در طيف مقابل هم عده اي خود را برنده مي دانستند و اين موضوع به اصل قضیه و حضور مردم در انتخابات خدشه وارد کرد و اين برگ برنده را براي نظام به حاشيه راند.



وي خاطر نشان کرد: به حاشيه کشيده شدن حضور با شکوه مردم هدف دشمنان نظام بوده که مهم ترين آسيب را نیز به بدنه نظام وارد کرد.



فرماندار بن گفت: در یک نظام سیاسی راهکارهای قانونی برای حل مشکلات و اختلافات وجود دارد و باید با پذیرش اصل اساسی در چارچوب نظام حرکت کرده و قواعد بازی را رعایت کنیم.



اکبریان تاکید کرد: اعتقادم بر این است که عده ای قواعد بازی را رعایت نکردند قواعدی که برگرفته از اصول اساسی است و مسبب ایجاد این اتفاقات شوم شد و متاسفانه یک فرصت برای نظام جمهوری اسلامی ایران به تهدید تبدیل شد.


وی گفت: اتفاقات در این سال مختص یک طیف نبوده و همه کسانی که در این سال با اظهار نظرات اشتباه و موضع گیری های غلط مقصر هستند.


اکبریان با بیان اینکه تفکرات برخی افراد که عده ای خاص را در این وقایع مقصر می دانند تفکری باطل است؛ تصریح کرد: باید واکاویی های دقیق و روشن صورت بگیرد تا مشخص شود چه کسانی در این فتنه مقصر بوده و هرکه به سهم خود محاکمه شود.


فرماندار بن نهم دی ماه را حماسه باشکوه عموم مردم عنوان کرد و گفت : در این روز همه کسانی که رای دادند حضور یافتند و با این عمل خود ثابت کردند که با هر رای و جناحی پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند.



فرماندار بن گفت: در يک نظام سياسي راهکارهاي قانوني براي حل مشکلات و اختلافات وجود دارد و بايد با پذيرش اصل اساسي در چارچوب نظام حرکت کرده و قواعد بازي را رعايت کنيم.


اکبريان تاکيد کرد: اعتقادم بر اين است که عده اي قواعد بازي را رعايت نکردند قواعدي که برگرفته از اصول اساسي است و مسبب ايجاد اين اتفاقات شوم شد و متاسفانه يک فرصت براي نظام جمهوري اسلامي ايران به تهديد تبديل شد.


وی خاطر نشان کرد: حضور مردم در نهم دی ماه به همه نشان داد دعواهای سیاسی نمی تواند مردم را به حاشیه بکشاند و همه مردم با هر رای و حذبی وارد عمل شده و از اهداف نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند.


وی در خصوص اینکه با سران فتنه چه باید کرد گفت: ما نمی توانیم بگوییم ممکن است یک سری مسائلی باید که ما نمی دانیم و اطلاع نداشته باشیم ولی در همه دنیا مرسوم است باید افرادی که اتهاماتی برایشان وارد است و جرمی مرتکب شده اند باید تفهیم اتهام شوند و همه کسانی که کوچکترین نقش را در این حادثه نقش داشتند باید عادلانه محاکمه شوند.

انتهای پیام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 19768

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19768/ندانستن-قواعد-بازي-سال-88عامل-اصلی-تبدیل-کردن-يک-فرصت-ناب-تهديد-براي-نظام-جمهوري-اسلامي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir