۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۱۹۲۵۴
حجت الاسلام نکونام در جلسه برنامه ريزي حماسه نهم ديماه:

کساني که مکر و حيله مي کنند با ولايت فقيه سنخيتي ندارند

ولي فقيه از مکر و حيله مبري است، شرط ولايت صداقت است و سکوت ولي فقيه در مواردي که به صلاح نظام با شد هم عين صداقت است و کساني که مکر مي کنند، با ولايت فقيه سنخيتي ندارند.
کساني که مکر و حيله مي کنند با ولايت فقيه سنخيتي ندارند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  اساتيد برتر  نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه نهم ديماه  با تاکيدبر اهميت اين روز افزود: کساني هستند خودشان را مطيع ولي فقيه معرفي مي کنند براي اينکه افکار جامعه را منحرف کنند ولي در پس پرده اين چنين نيست و مسائل ديگري است.

وي تصريح کرد: ولي فقيه از مکر و حيله مبري است، شرط ولايت صداقت است و سکوت ولي فقيه در مواردي که به صلاح نظام با شد هم عين صداقت است و کساني که مکر مي کنند، با ولايت فقيه سنخيتي ندارند.

حجت الاسلام نکونام گفت: جامعه ما جامعه ايماني است و بايد از اين جلسات، بصيرت آموزي و عبرت آموزي بيرون بيايد و در جامعه تاثير خود را بگذارد.

وي خاطرنشان کرد: هفته اي که در آن قرار داريم به نام بصيرت نام گذاري شده است که بايد به نحو احسن از اين فرصت استفاده کنيم زيرا بار بصيرت افزايي بر دوش همه است و بايد در کنار نهاد هاي مسئول همه به بصيرت افزايي در جامعه بپردازند، در هر جايي که هستيد بايد به آن جمعي که در آن هستيم بصيرت بياموزيم زيرا جامعه ما هميشه با فتنه هايي همچون نهم دي ماه مواجه است.

وي با اشاره مذاکرات ايران با ۱+۵ گفت: قضيه مذاکرات خيلي پيچيده است و علي رغم تایيد اصل مذاکرات در ذيل آن مسائل بسياري است که بايد با بصيرت آن را کنکاش کنيم و نقشه هاي دشمنان را بر ملا کنيم.

امام جمعه شهرکرد در پايان عبور از فتنه ها و راه هاي پر پيچ و خم پيش روي انقلاب را با استعانت از خداي متعال امکان پذير دانست.

انتهای پیام/1010ج/560الف
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۵۳:۴۹

13 Feb 2020