۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۱۸۹۱۴
کارگردان فیلم کوتاه رویای سخت:

شیار 143 تصویرگر عشق مادرانه از زوایه دفاع مقدس/ بار دیگر برای دیدن این فیلم به سینما می‎روم

سعید کامکار گفت: عشق مادر به فرزند یکی از مهمترین ارزش‌های جامعه ایران اسلامی است و از آنجا که فیلم شیار 143 به چنین موضوعی آن هم از زاویه دفاع مقدس پرداخته است، توانسته است با مردم کشور همزادپنداری خوبی برقرار کند.
شیار 143 تصویرگر عشق مادرانه از زوایه دفاع مقدس/ بار دیگر برای دیدن این فیلم به سینما می‎روم
سعید کامکار، کارگردان حوزه فیلم کوتاه استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین‌نیوز با اشاره به ویژگی‌های خاص فیلم شیار 143، اظهار کرد: اهمیت ویژه  فیلم به این دلیل است که این فیلم از زوایه دفاع مقدس عشق بین مادر و فرزند را به تصویر کشیده است.

وی، نگاه متفاوت به دفاع مقدس مقدس را از مهمترین ویژگی‌های شیار 143 دانست و افزود: این فیلم کاری با دید و نگاه متفاوت به مقوله جنگ و دفاع مقدس است و از امور کلیشه‌ای فاصله بسیاری گرفته و متمایز از تولیداتی است که در سال‌های اخیر به اکران رسیده است.

کامکار، کارگردانی خوب و پرداخت درست به محتوا را از دیگر ویژگی های این فیلم برشمرد و گفت: فیلمنامه خوب، کارگردان توانمند و بازیگرانی چون مریلا زارعی و سایر عوامل مجموعه سبب شد تا این فیلم از موفقیت چشمگیری برخوردار شود.

کارگردان فیلم کوتاه "رویای سخت" ادامه داد: شیار 143 در مقایسه با فیلم‌هایی که با بودجه‌های کلان تولید می‎شوند، نشان داد که می‎توان با بودجه‌های کمتر و با بهره‌گیری از توان جوانان هنرمند کشور تولیداتی را عرضه کرد که ماندگار شوند و از تاثیرگذاری بالایی برخودار باشند.

کامکار با بیان اینکه فیلم‌هایی که در حوزه دفاع مقدس ساخته می‎شود، همواره با استقبال خوب مردم روبرو می‎شوند، افزود: عشق مادر به فرزند یکی از مهمترین ارزش‌های جامعه ایران اسلامی است و از آنجا که این فیلم به چنین موضوعی آن هم از زاویه دفاع مقدس پرداخته است، توانسته است با مردم کشور همزادپنداری خوبی برقرار کند.

به گفته وی، میانه‎روی در فیلم به این صورت که شیار 143 برخلاف سایر فیلم‌ها توانسته از ابتدا تا انتها مخاطب را با خود بکشد و آن را درگیر کند، از مهمترین دلایل تقدیر منتقدان از این فیلم بوده است.

این کارگردان استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بی‌شک مردم بی‌صبرانه منتظر ارکان شیار 143 هستند و من با توجه به اینکه این فیلم را در زمان اکران فیلم‌های فجر تماشا کردم اما بار دیگر برای دیدن این فیلم به سینما می‎روم.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

nargesnt
چه جالب...واقعا دوبار میره ببینه//

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۵:۱۸

10 Jan 2020