۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۱۸۸۹۳
نماینده جهاد اسلامی:

مبارزان فلسطینی به دلیل نداشتن سلاح تغییر تاکتیک دادند/ شاهد رشد چشمگیر عملیات جهادی هستیم

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بازدید از غرفه خبرگزاری تسنیم در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با اشاره به فشارها علیه جنبش‌های مقاومت در کرانه باختری از رشد چشم‌گیر عملیات شهادت طلبانه علیه صهیونیست‌ها خبر داد.
مبارزان فلسطینی به دلیل نداشتن سلاح تغییر تاکتیک دادند/ شاهد رشد چشمگیر عملیات جهادی هستیم
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از تسنیم، "ناصر ابوشریف" نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری تسنیم در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفتگو با خبرنگار گروه بین‌الملل به تشریح وضعیت مقاومت در کرانه باختری و قدس اشغالی پرداخته و گفت: ما در قدس اشغالی و کرانه باختری شاهد رشد عملیات جهادی علیه رژیم صهیونیستی و به ویژه در زمینه عملیات زیرگرفتن صهیونیست‌ها توسط خودرو هستیم، نوع عملیات فلسطینیان به دلیل کم بودن سلاح‌هایی است که در اختیار آنان قرار دارند.

وی ادامه داد، رژیم صهیونیستی و حتی تشکیلات خودگردان بر مردم فشار وارد کرده و از سال ۲۰۰۵ تا کنون در تلاش برای خلع سلاح فلسطینیان هستند. بنابراین هم اکنون تعداد سلاح‌هایی که در اختیار فلسطینیان قرار دارد بسیار کم بوده و فشار بر روی جنبش‌های مقاومت در کرانه باختری بسیار زیاد است، عملیات ترور فراوانی علیه جهاد اسلامی در جریان است و از سال ۲۰۰۵ تاکنون تقریبا تمامی رهبران جهاد اسلامی ترور شده‌اند. متاسفانه تشکیلات خودگردان فلسطین نقش بسیار زیادی در سرکوب جنبش‌های مقاومت در کرانه باختری و قدس دارد.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۵:۰۴

12 Feb 2020