۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۱۸۸۸۸
معاون فرهنگي اجتماعي ناحيه بروجن:

تحويل داوطلبانه گيرنده هاي ماهواره از سوي شهروندان بروجني

معاون فرهنگي اجتماعي سپاه ناحيه بروجن از تحويل داوطلبانه گيرنده هاي ماهواره از سوي شهروندان بروجني به بسيج خبرداد.
تحويل داوطلبانه گيرنده هاي ماهواره از سوي شهروندان بروجني
به گزارش جهانبین خداکرم نادري در گفتگو با خبرنگار کلار اظهار داشت: به دنبال روشنگري آحاد مردم در خصوص مضرات و آسيب هاي شبکه هاي ماهواره اي که هدف اصلي آن از بين بردن هويت اسلامي-ايراني ملت ايران است در صدد برآمديم تا با برگزاري نشست هاي روشنگري در خصوص آسيب ها و مضرات ماهواره بر خانواده ها،جوانان و آحاد مردم اقداماتي را در سطح شهرستان به عمل آوريم.

نادري گفت: توزيع بروشور، چاپ مقالات، نصب بنر، ارسال پيامک و برگزاري نشست هاي مستمر براي قشر هاي مختلف مردم از جمله ي اين اقدامات است که در خصوص آگاه سازي نسبت به تهاجم فرهنگي و جنگ نرم دشمن از طريق ماهواره ها و شبکه هاي فارسي زبان انجام گرفته است.

وي با بيان اين که اقدامات صورت گرفته تاثيرات مثبت و قابل توجهي را در برداشت افزود: به دنبال اين روشنگري ها تعداد کثيري از مردم با آگاه شدن از مشکلات ايجاد شده نسبت به تحويل داوطلبانه دستگاه ماهواره خود اقدام نمودند که در قبال آن يک دستگاه گيرنده ديجتال به آنان تحويل گرديد.

معاون فرهنگي اجتماعي ناحيه بروجن ادامه داد:اين طرح همچنان ادامه دارد و مردم مي توانند با تحويل دستگاه ماهواره يک گيرنده ديجيتال که از طريق آن شبکه هاي داخلي و استاني قابل مشاهده است را دريافت کنند.

نادري در پايان به نظرات چند تن از افرادي که دستگاه ماهواره خود را تحويل دادند اشاره کرد و گفت: اين افراد تاثیرات تجربی خود در استفاده از ماهواره را شامل فروپاشي خانواده، گمراهی جوانان و همسر خود و زير پا گذاشتن ارزشهاي ديني وانقلابي عنوان کردند.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۶:۴۰

3 Jan 2020