۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۱۸۸۶۰
علي‌اکبر رائفی‌پور در بن:

کليد ظهور امام زمان در گسترش فرهنگ عاشورا است

گسترش فرهنگ واقعه عاشورا کليدي براي ظهر امام زمان(عج) است؛ ماه محرم فرصتي است تا دسيسه هاي دشمنان در شبکه هاي فارسي زبان از بين رفته و روح پالايش مي يابد.
کليد ظهور امام زمان در گسترش فرهنگ عاشورا است
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از  زنگ خبر، نشست رابطه ميان ظهور امام زمان (عج) و واقعه عاشورا شب گذشته با حضور علي اکبر رائفي پور کارشناس مسائل سياسي در کانون حکمت بن توسط هيئت محبان فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.

رائفي پور در اين نشست گفت: امام زمان عليه السلام در هنگام ظهور، خود را با پنج جمله معرفي مي کند که در هر پنج جمله از سيدالشهدا و معرفي جد بزرگوارشان استفاده مي کنند.

وي اين پنج جمله را " اي اهل عالم امام قيام کننده من هستم، اي اهل علم من شمشير انتقام کشنده هستم، اي اهل عالم من پسر حسيني هستم که تشنه شهيد شد، اي اهل عالم من پسر حسيني هستم که عريان پيکر مطهرش به خاک سپرده شد ، اي اهل عالم من پسر حسيني هستم که از روي کينه توزي پيکرش را پايمال کردند" عنوان کرد و گفت: اين نشان مي دهد که اگر مي خواهيم زمينه هاي ظهور امام زمان (عج) را فراهم کنيم بايد مکتب حسين(ع) و فرهنگ عاشورا در جامعه گسترش يابد و در زمان ظهور آن حضرت همه ي عالم سيدالشهدا را مي شناسند و با شناخت از سيدالشهدا امام زمان (عج) را خواهد شناخت.

رائفي پور دعوت به سمت سيدالشهدا را توسط هيئتيون عنوان کرد و گفت: زماني که مردم در دانشگاه هيئت وارد مي شوند حتي اگر يکي از موانع براي ظهور امام زمان (عج) باشند عاقبتي همانند حر پيدا خواهند کرد.

وي تاکيد کرد: در مکتب حسين عليه السلام و واقعه عاشورا براي شش ماهه تا شصت ساله با هر دين و مذهبي الگويي وجود دارد که مي تواند سرمشق زندگي قرار بگيرد.

رائفي پور گفت: اگر در هيئت هاي ما فرهنگ ولايت پذيري حضرت عباس گسترش يابد مقدمات ظهور را فراهم کرده ايم.

وي دفاع از حرم حضرت زينب (س) را يکي از راه هاي اثبات براي ياري امام زمان (عج) دانست و گفت: شيعيان با دفاع از حريم و بارگاه ائمه (ع) نشان مي دهند که قطعا در روز عاشورا براي دفاع از حريم اهل بيت(ع) خون مي دهند و براي امام زمانِ حاضرشان از همه چيز خواهند گذشت.

رائفي‌پور فرهنگ پياده روي محبان سيدالشهدا به سمت کربلا در اربعين را يکي از حرکاتي براي فراهم کردن مقدمات ظهور عنوان کرد و تاکيد کرد: با اين حرکت ذهن هاي مردم دنيا آماده پذيرش سيدالشهدا شده و همه به دنبال کشف واقعه عاشورا مي روند و سيدالشهدا را بيشتر مي شناسند.

وي، ماجراي قوم نوح را بسيار مشابه آخرالزمان دانست و گفت: امام حسين عليه اسلام کليد نجات بشريت بوده واگر فرهنگ سيدالشهدا در جان انسان ها نفوذ کند از همه فتنه ها و طوفان هاي آخر الزمان در امان خواهند بود.

رائفي‌پور گفت: آمريکا و رژيم صهيونيست با ايجاد گروه تکفيري داعش، قصد محو کردن اسلام و مکتب حسيني را داشتند که نه تنها شيعه و اسلام محو نشد بلکه شيعه بيشتر به دنيا شناخته شد و مردم بيشتر به دنبال اين سوال هستند که ويژگي هاي يک شيعه چيست که موجب مي شود اينقدر بي رحمانه کشته شوند.

وي تصريح کرد: گروه تکفيري داعش با بريدن سرها و قرار دادن بر روي تيربرق ها محل استقرار خود را نشان مي دهند و اين فقط ياد آور سرهاي بريده شده امام حسين (ع) و ياران وفادارش است که بازهم موجب مي شود مردم دنيا بيشتر با اهل بيت آشنا شوند.

رائفي‌پور افزود: گروه تکفيري داعش ناخواسته واقعه عاشورا را با بريدن سرهاي مادران و کودکان به جهانيان اثبات کرد.

وي خاطرنشان کرد: آمريکايي ها و رژيم صهونيست پول هاي کلاني را صرف کرده و شبکه هاي فارسي زبان توليد مي کند تا ذهن ها را درگير مسائل حاشيه اي کند و مردم از فرهنگ عاشورا غافل شوند زيرا به خوبي واقف است اگر مردم با مکتب حسيني آشنا شوند کل جهان شيعه خواهند شد.

رائفي پور افزود: با وجود اين همه دسيسه و دشمني هاي مختلف عليه شيعه هر ساله با آمدن ماه محرم روح ها دوباره پالايش مي يابد و همه دسيسه هاي دشمن از بين مي رود.

وي يکي از دسيسه هاي دشمن پس از روز عاشورا را پخش تصاوير قمه زنان در شبکه هاهي اينترنتي دانست و گفت: شيعياني که ناآگاهانه اين کار را انجام مي‌دهند بايد بدانند با اين اقدام خود به دشمنان سيدالشهدا پيوسته و آنان را در نشان دادن شيعيان به شکل وحشيانه کمک مي کنند .

رائفي پور تصريح کرد: اگر ما مي خواهيم جز ياران امام زمان (عج) بوده و اثبات کنيم که حافظ جان شريف ايشان هستيم بايد از جان شيعيان و حکومت اسلامي دفاع کنيم.

وي حسادت، نژادپرستي و طعنه‌زني و بي بصيرتي را از ويژگي هاي دشمنان و قاتلان سيدالشهدا(ع) مطرح کرد و گفت: بايد مراقب باشيم اين ويژگي ها در ما نفوذ نکند و با اصلاح خودمان راه سيدالشهدا را ادامه دهيم و خود را براي ظهور امام زمان(عج) آماده کنيم.

انتهاي پيام/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۷:۳۶

27 Dec 2019