۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۰
کد مطلب : ۱۸۸۲۳
کارشناس مسائل سياسي:

حکومت آمريکا يک حکومت ناعادلانه است نه يک حکومت دموکراسي

شرکت نکردن بيش از نيمي از جمعيت آمريکا در انتخابات اخير نشان داد که حکومت آمريکا يک حکومت ناعادلانه و مديریت آن خطاکار است.
حکومت آمريکا يک حکومت ناعادلانه است نه يک حکومت دموکراسي
به گزارش جهانبین نیوز، علی رستمي دقايقي پيش در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه اظهار داشت: ملت سر افراز ايران همه ساله در مراسم ها و راهپيمايي هاي مختلف با حضور ميليوني خود، نشان داده اند که پشتیبان کشور و دولت خود هستند و هيچ گاه رهبر خود را تنها نمي گذارند، اما در کشوري مانند آمريکا مردم هميشه با حضور حداکثري در تظاهرات ضد دولتي شرکت مي کنند. و بي عدالتي در دستگاه قضايي را فرياد مي زنند. از دولت مي خواهند دست از آدم کشي و تبعيض نژادي بردارد.

رستمی ادامه داد: مردم آمريکا در مراسمات و رأي گيري ها حضور پيدا نمي کنند، اين ها همه نشان دهنده اين است که مردم پشت دولت نيستند و اين عدم حمايت مردم از دولت بیانگر اين است که دموکراسي در اين کشور رعايت نمي شود و مردم از دولت ناراضي هستند؛

وی در ادامه افزود: کشوري مانند آمريکا هيچ گاه نبايد به خود اجازه بدهد، به کشور و ملت بزرگ ايران بگويند که حقوق بشر در ايران رعايت نمي شود. آمريکا بايد کشور خود را درست کند و به مردم خود خدمت کند و اين هزينه هايي که براي کشتار مردم در سراسر دنيا هزينه مي کند، براي مردم و فقيرهاي کشور خود هزینه کند، تا شايد مردم آمريکا از اين دولت راضي تر شوند.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۶:۴۰

1 Jan 2020