۰
plusresetminus
ساختن و ترویج جوک و شوخی هایی با موضوع ارزشهای اصلی دینی، ایام محرم و ... از شیوه های دشمن برای تضعیف ساختار مقتدر است و نسبت به ترویج آن ها به صورت سهوی باید مواظبت کرد.
دشمن به دنبال از بین بردن غیرت در جامعه است/برخی مشاورهای مراکز آموزشی به جوانان خیانت می کنند
به گزارش جهان بین نیوز، حجت الاسلام قدیمی نژاد در جمع عزاداران حسینی در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد مصادف با هشتم محرم الحرام با اشاره به اینکه جوانان ما، جوانان پرشوری هستند گفت: در جنگ نرم، دشمن به دنبال نقاط استراتژیک جامعه است که این نقطه شامل جوانان ایران اسلامی است.

وی حمله نظامی به ایران را به لحاظ علم نظامی و دلایل کارشناسی، غیرعقلانی دانست و افزود: از اینروست که تهدیدات نظامی دشمن بر علیه ایران، تهدیداتی توخالی بیش نیست و به همین دلیل دشمن به اسفاده از روشهای غیرنظامی روی می آورد.

قدیمی نژاد تصریح کرد: مقامات پنتاگون با بررسی جنگ هشت ساله به این نتیجه رسیدند که سه عامل اطاعت از ولایت فقیه، غیرت ایرانی و دیانت باعث شد که ایران در این جنگ به پیروزی برسد به همین دلیل برای از بین بردن این عوامل برنامه ریزی کردند.

این کارشناس فرهنگی، زیر سوال بردن مرجعیت را با بمباران شایعات و شبهات، با هدف بی اعتنایی مردم نسبت به ولی فقیه رویکرد دشمن در مواجهه با عامل اول برشمرد.

وی، ترویج بدحجابی، استهزای ارزشهای دینی، ایحاد شبهات، استفاده از فیلم های مبتذل و عشق های مثلثی را ابزار دشمن برای از بین بردن غیرت دینی و ترویج طوفانی شبهات و مسخره کردن برخی آموزه های دینی را راه های دشمن برای کمرنگ کردن دیانت در جامعه دانست.

قدیمی نژاد ساختن و ترویج جوک و شوخی هایی با موضوع ارزشهای اصلی دینی، ایام محرم و ... را از شیوه های دشمن برای تضعیف ساختار مقتدر دانست و نسبت به ترویج آن ها به صورت سهوی هشدار داد.

وی در ادامه افزود: چگونه است که آمریکا ابزار لهو اعم از شراب، فیلم مبتذل و ... را به راحتی در اختیار جوانان ما قرار می دهد اما از در اختیار قرار دادن کتب علمی رشته مکانیک مرتبط با هواپیما و موشک به جوانان ما به شدت جلوگیری می کند.

این استاد دانشگاه با آسیب شناسی مسائل مبتلا به جوانان جامعه فعلی ایران گفت: عشق حرام و لجبازی در بین جوانان وجود دارد که لازم است با گفت و گو و نه تحکم با جوانان مان در این گونه مسائل صحبت کرد.

وی در ادامه با اشاره به برخی مشاوره های غلط و همراه با تساهل و تسامح به جوانان گفت: برخی مشاور های مراکز آموزشی، با مشاوره های غربی خود، به جوانان خیانت می کنند.

این مشاور دانشگاه با استناد به کتاب قانون بوعلی سینا، عشق های سطحی را پایان ناپذیر دانست و افزود: عشقی که جوان را از راه جامعه، دین، تحصیلات و خدا دور می کند، مرض است و نوعی بیماری مالیخولیاست.

قدیمی نژاد با بیان اینکه در مقابل جنگ نرم دشمن، ما هم باید تهاجمات نرم داشته باشیم افزود: افراد دیندار خوش اخلاق افراد برتر جامعه هستند که می توانند اثرات مثبت زیادی بر جامعه بگذارند و حضور جوانان ایران اسلامی در محافل مذهبی مانند اعتکاف، نمازهای جمعه و به ویژه محافل سوگواری ابا عبدا... به معنای واقعی دشمن را مایوس می کند و الگوگیری جوانان عرب از جوانان ما، نوید آینده روشن و درخشان را به همراه دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۷:۴۳

16 Jan 2020