۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۱۷۳۸۹
مسئولان پاسخ دهند/

مشکلات 14 ساله مردم روستاي دهکنه شهرستان اردل را چه کسی پاسخگوست؟

مردم روستاي دهکنه روگر 14 سال است که در سايه غفلت مسئولان با مشکلات بسیاری روبرو هستند و همین امر موجب نارضايتي مردم این روستا شده است.
مشکلات 14 ساله مردم روستاي دهکنه شهرستان اردل را چه کسی پاسخگوست؟
به گزارش جهانبین نیوز، ایاز ظفری، عضو شورای اسلامی روستای دهکنه روگر در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه اظهار داشت: روستای دهکنه با جمعیت ۱۶۰۰ نفر یکی از پرجمعیت ترین روستای شهرستان اردل بوده که خواسته های چندین ساله این اهالی از مسئولان بی نتیجیه مانده و موجب نارضایتی آن ها شده است.

ظفری، نبود سیستم پمپاژ آب‌رسانی به زمین های کشاورزی را یکی مهمترین مشکلات این روستا عنوان کرد و افزود: بیش از ۱۴ سال است که اهالی این روستا با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند اما مسئولان وعده توخالی داده و این مشکل همچنان وجود دارد.

وی تصریح کرد: این مشکل باعث شده مردم به شهرهای دیگر مهاجرت کنند و هزاران هکتار زمین کشاورزی که در کنار بزرگترین رودخانه اردل قرار دارند و می توان با یک سیستم پمپاژ قطب کشاورزی این شهرستان و حتی استان باشد را رها کرده و روی به کارهای دیگر آورده و یا بیکار شده‌اند.

عضو شورای اسلامی روستای دهکنه روگر افزود: مشکل دیگر مردم این روستا، نبود گاز است که هنگام زمستان در فصل بارندگی مردم با جمع آوری هیزم به سختی روزهای زمستان را طی می‌کنند و از مسئولان انتظار داریم که مشکلات این روستا را حل کنند.

ظفری خاطرنشان کرد: شورای روستای دهکنه روگر در صورت وجود حمایت مسئولان، آماده خدمت‌رسانی و حل مشکلات مردم است و امیدواریم که در آینده شاهد روستایی آباد و شکوفابرای مردم این منطقه باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۹:۱۵

27 Dec 2019