کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئولان پاسخ دهند/

مشکلات 14 ساله مردم روستاي دهکنه شهرستان اردل را چه کسی پاسخگوست؟

12 شهريور 1393 ساعت 12:43

مردم روستاي دهکنه روگر 14 سال است که در سايه غفلت مسئولان با مشکلات بسیاری روبرو هستند و همین امر موجب نارضايتي مردم این روستا شده است.


به گزارش جهانبین نیوز، ایاز ظفری، عضو شورای اسلامی روستای دهکنه روگر در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه اظهار داشت: روستای دهکنه با جمعیت ۱۶۰۰ نفر یکی از پرجمعیت ترین روستای شهرستان اردل بوده که خواسته های چندین ساله این اهالی از مسئولان بی نتیجیه مانده و موجب نارضایتی آن ها شده است.

ظفری، نبود سیستم پمپاژ آب‌رسانی به زمین های کشاورزی را یکی مهمترین مشکلات این روستا عنوان کرد و افزود: بیش از ۱۴ سال است که اهالی این روستا با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند اما مسئولان وعده توخالی داده و این مشکل همچنان وجود دارد.

وی تصریح کرد: این مشکل باعث شده مردم به شهرهای دیگر مهاجرت کنند و هزاران هکتار زمین کشاورزی که در کنار بزرگترین رودخانه اردل قرار دارند و می توان با یک سیستم پمپاژ قطب کشاورزی این شهرستان و حتی استان باشد را رها کرده و روی به کارهای دیگر آورده و یا بیکار شده‌اند.

عضو شورای اسلامی روستای دهکنه روگر افزود: مشکل دیگر مردم این روستا، نبود گاز است که هنگام زمستان در فصل بارندگی مردم با جمع آوری هیزم به سختی روزهای زمستان را طی می‌کنند و از مسئولان انتظار داریم که مشکلات این روستا را حل کنند.

ظفری خاطرنشان کرد: شورای روستای دهکنه روگر در صورت وجود حمایت مسئولان، آماده خدمت‌رسانی و حل مشکلات مردم است و امیدواریم که در آینده شاهد روستایی آباد و شکوفابرای مردم این منطقه باشیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 17389

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17389/مشکلات-14-ساله-مردم-روستاي-دهکنه-شهرستان-اردل-کسی-پاسخگوست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir