۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۱۷۱۳۲
مسئول خیریه امدادگران عاشورایی استان خبر داد

بهره‌مندی 700 بیمار سرطانی از خدمات موسسه خیریه امدادگران عاشورایی

موسسه خیریه امدادگران عاشورایی ۷۰۰ بیمار سرطانی را تحت پوشش دارد.
بهره‌مندی 700 بیمار سرطانی از خدمات موسسه خیریه امدادگران عاشورایی
کامران همتیان، مسئول موسسه خیریه امدادگران عاشورایی چهارمحال و بختیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: این موسسه در راستای حمایت از بیماران سرطانی و صعب‌العلاج و با توجه به شیوع این بیماری در استان و هزینه‌های بالای درمانی این بیماران از سال 86 توسط جمعی از پزشکان و خیران آغاز به فعالیت کرد.

وی با بیان اینکه موسسه خیریه امدادگران عاشورائی یک نهاد غیردولتی است، گفت: این موسسه فقط توسط کمک‌های مردمی و همکاری جامعه پزشکی اداره می‎شود.

همتیان تصریح کرد: موسسه خیریه امدادگران عاشورایی نزدیک به ۷۰۰ بیمار سرطانی را تحت پوشش دارد.

مسئول موسسه خیریه امدادگران عاشورایی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از ابتدای تاسیس این خیریه تاکنون توانسته‌ایم 400 خیر غیرپزشک و 150 خیریه پزشک را به این موسسه جذب کنیم.

همتیان با اشاره به اهم فعالیت‌های این موسسه در طول سال، اظهار کرد: این موسسه علاوه‌بر تامین کمک هزینه درمانی و کمک هزینه دارویی بیماران، به عنوان یک حلقه واسط بین بیماران و پزشکان و مراکز آزمایشگاهی و درمانی که اعلام آمادگی کرده‌اند است و بیماران نیازمند را با معرفی به این پزشکان و این مراکز به صورت رایگان و یا با تخفیف ویژه تحت درمان قرار می‎دهند.

وی افزود: همچنین سالیانه به مناسبت‌های مختلف، سبدهای ارزاق و پوشاک در اختیار خانواده‌های عضو این موسسه قرار می‎گیرد.

همتیان با اشاره به خدمات ارائه شده درمانگاه موسسه، تصریح کرد: در این مرکز، خدمات پزشکی و تخصصی با تعرفه خیریه برای عموم و به صورت رایگان برای بیماران تحت پوشش ارائه می‎شود.

مسئول موسسه خیریه امدادگران عاشورایی چهارمحال و بختیاری از تاسیس درمانگاه دندانپزشکی این موسسه در سال جاری خبر داد و گفت: در طول سال هم همایش‌‌هایی به منظور آشنایی مردم و پیشگیری از سرطان در سطح استان توسط موسسه برگزار می‎شود.

همتیان، ترویج فرهنگ مشارکت داوطلبانه در جامعه را از مهم‌ترین وظایف این موسسه دانست و افزود: برنامه‌ریزی و تنظیم برنامه‌های سالانه، میان‌مدت و ترسیم اهداف بلند مدت، نظارت بر حسن اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های موسسه، تنظیم دستورالعمل‌ها، بخش‌نامه‌ها و مقررات جاری موسسه و گسترش فضای اعتماد و تعامل میان موسسه و سایر موسسات خیریه از دیگر این اهداف موسسه است.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۹:۴۷

29 Dec 2019