کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول خیریه امدادگران عاشورایی استان خبر داد

بهره‌مندی 700 بیمار سرطانی از خدمات موسسه خیریه امدادگران عاشورایی

1 شهريور 1393 ساعت 14:58

موسسه خیریه امدادگران عاشورایی ۷۰۰ بیمار سرطانی را تحت پوشش دارد.


کامران همتیان، مسئول موسسه خیریه امدادگران عاشورایی چهارمحال و بختیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: این موسسه در راستای حمایت از بیماران سرطانی و صعب‌العلاج و با توجه به شیوع این بیماری در استان و هزینه‌های بالای درمانی این بیماران از سال 86 توسط جمعی از پزشکان و خیران آغاز به فعالیت کرد.

وی با بیان اینکه موسسه خیریه امدادگران عاشورائی یک نهاد غیردولتی است، گفت: این موسسه فقط توسط کمک‌های مردمی و همکاری جامعه پزشکی اداره می‎شود.

همتیان تصریح کرد: موسسه خیریه امدادگران عاشورایی نزدیک به ۷۰۰ بیمار سرطانی را تحت پوشش دارد.

مسئول موسسه خیریه امدادگران عاشورایی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از ابتدای تاسیس این خیریه تاکنون توانسته‌ایم 400 خیر غیرپزشک و 150 خیریه پزشک را به این موسسه جذب کنیم.

همتیان با اشاره به اهم فعالیت‌های این موسسه در طول سال، اظهار کرد: این موسسه علاوه‌بر تامین کمک هزینه درمانی و کمک هزینه دارویی بیماران، به عنوان یک حلقه واسط بین بیماران و پزشکان و مراکز آزمایشگاهی و درمانی که اعلام آمادگی کرده‌اند است و بیماران نیازمند را با معرفی به این پزشکان و این مراکز به صورت رایگان و یا با تخفیف ویژه تحت درمان قرار می‎دهند.

وی افزود: همچنین سالیانه به مناسبت‌های مختلف، سبدهای ارزاق و پوشاک در اختیار خانواده‌های عضو این موسسه قرار می‎گیرد.

همتیان با اشاره به خدمات ارائه شده درمانگاه موسسه، تصریح کرد: در این مرکز، خدمات پزشکی و تخصصی با تعرفه خیریه برای عموم و به صورت رایگان برای بیماران تحت پوشش ارائه می‎شود.

مسئول موسسه خیریه امدادگران عاشورایی چهارمحال و بختیاری از تاسیس درمانگاه دندانپزشکی این موسسه در سال جاری خبر داد و گفت: در طول سال هم همایش‌‌هایی به منظور آشنایی مردم و پیشگیری از سرطان در سطح استان توسط موسسه برگزار می‎شود.

همتیان، ترویج فرهنگ مشارکت داوطلبانه در جامعه را از مهم‌ترین وظایف این موسسه دانست و افزود: برنامه‌ریزی و تنظیم برنامه‌های سالانه، میان‌مدت و ترسیم اهداف بلند مدت، نظارت بر حسن اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های موسسه، تنظیم دستورالعمل‌ها، بخش‌نامه‌ها و مقررات جاری موسسه و گسترش فضای اعتماد و تعامل میان موسسه و سایر موسسات خیریه از دیگر این اهداف موسسه است.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 17132

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17132/بهره-مندی-700-بیمار-سرطانی-خدمات-موسسه-خیریه-امدادگران-عاشورایی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir