۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۱۷۱۲۶
مسئول رسيدگي به امور مساجد استان:

مساجد مهمترين جايگاه گسترش فرهنگ اند

يکي از دلايل اصلي مشکلات و معضلات فرهنگي در جامعه عدم توجه به مساجد و ناديده گرفتن نقش اين پايگاهها و مراکز ديني و فرهنگي است.
مساجد مهمترين جايگاه گسترش فرهنگ اند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ايران خبر عليرضا ملک محمدي ضمن بزرگداشت روز جهاني مسجد مهمترين جايگاه گسترش فرهنگ را مساجد دانست و بيان داشت: اگر بخواهيم فرهنگ اصيل اسلامي را گسترش دهيم بايد از مساجد شروع کنيم.

ملک محمدي با اشاره به روايتي از پيامبر(ص) گفت: مساجد محل انوار الهي اند، مساجد محل جلوس پيامبران، مجلس مومنان و باغ هاي بهشت اند.

وي با اشاره به سخنان امام خميني(ره) درباره نقش و جايگاه مساجد تصريح کرد: اين مساجد بودند که پيروزي انقلاب را رقم زدند و وظيفه نظام احياي دستورات اسلام از طريق حمايت از مساجد است.

وي يکي از دلايل اصلي مشکلات و معضلات فرهنگي در جامعه را عدم توجه به مساجد و ناديده گرفتن نقش اين پايگاهها به عنوان مراکز ديني و فرهنگي عنوان کرد.

ملک محمدي تاکيد کرد: مساجد ريشه فرهنگ اند و از مساجد مي توانيم فرهنگ اصيل اسلام را به جامعه منتقل کنيم.

مسئول رسيدگي به امور مساجد استان گفت: مساجد قوي و پويا محل تربيت و پرورش جواناني متدين و آينده ساز در جهت جامعه صالح اند.

وي با ابراز تاسف نسبت به تخريب حدود ۲۰۰ مسجد در هجوم رژيم صهيونيستي به غزه و حمله و هجمه به مساجد و اماکن مقدسه در عراق اظهار داشت: براي همه مسلمانان جهان مساجد عزيز و محترم اند و اين جنايات بايد محکوم شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۷:۲۰

30 Dec 2019