۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۱۷۰۱۷

اختصاص۵۶۰ ميليون ريال اعتبار جهت ساماندهي گلزار شهداي شهرستان فارسان

فرماندار فارسان بمناسبت سالروز ورود آزادگان به كشور باحضور در منازل آزادگان از آنان تجليل نمود و از اختصاص۵۶۰ ميليون ريال اعتبار جهت ساماندهي گلزار شهداي شهرستان فارسان خبر داد.
اختصاص۵۶۰ ميليون ريال اعتبار جهت ساماندهي گلزار شهداي شهرستان فارسان
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، فیروز احمدي افزود: امنيت و اقتدار موجود را مديون شهداء، ايثارگران، آزادگان و خانواده آنان دانست و توجه به خواسته و مشكلات آنان را از وظايف مسئولين دانست.

وی تصریح کرد: مفاهیم و ارزش های ناب دوران هشت سال دفاع مقدس و خاطرات رزمندگان و آزادگان دارای اهمیت بسزایی بوده و باید نسل به نسل انتقال یابد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین راهبردهای برنامه‌های فرهنگی در جامعه آشنایی نسل جوان با دستاوردهای ارزشمند انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و دوران دفاع مقدس است اظهار داشت: هدف ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و آزادگی و همچنین معرفی ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز و خانواده‌های گرانقدرشان است.

احمدی با اشاره به سختی‌هایی که آزادگان عزیز در طول دوران اسارت کشیده‌اند، اظهار داشت: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون ایستادگی و از خودگذشتگی آزادگان غیور است.

فرماندار فارسان در حاشيه اين ديدار اختصاص۵۶۰ ميليون ريال اعتبار از اعتبارات تملك دارائي و سرمايه اي استان جهت ساماندهي گلزار مطهرشهداي شهرستان را گوشه اي از وظيفه مسئولين جهت خواسته خانواده معظم شهدا دانست و خواستار حضور بيشتر مسئولين در جمع آنان شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۴۱:۴۵

1 Jan 2020